• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07

    Var utanför köpenhamn ligger det? ska du köra dit? el du tar buss?

  • onsdag i oktober

    Komemr inte ihåg namnet typ Tåstrup eller nåt. Kommer nog att ta tåget.

  • Åre bruden 07

    Ta reda på exakt så kan jag hjälpa dig att kolla upp vart exakt det ligger, har ett kartprogram på jobbet som man kan se o räkna avstånd på alla typ städer o byar

  • onsdag i oktober

    Gulliga du
    Är på jobb nu så jag skriver när jag kommer hem.

  • GretaG

    Onsdag - anledningen till att jag frågar dig om skorna var ju för att vi på träffen såg skor med sidenband så man knyter en rosett typ runt ankeln. Jag hittade ett par skor här hemma, visserligen svarta men att där är en flärp där bak så man kan köpa siden band o trä igenom...jag har faktiskt ibland undrat vad den flärpen är till för...:D:D

    Tjejer, jag lovade ju att jag skulle ta en bild på min ring o visa. Jag kommer att behålla ringen hemlig tills vi gifter oss o kommer därför inte ta bild på den/dem. Anledningen till att jag fattat det beslutet är att ringen ska vara lite mystisk o mytomspunnen ha ha...

  • onsdag i oktober

    Skorn med bandet runt ankeln var superfina. Drömmer fortfarande om vackra skor

    Mytomspunnen ring ... låter skitbra. Passar in i hela GretaG konceptet

    Jag kommer inte få min ring förrän nära bröllopet vilken nog är tur. Vet inte om jag kan hålla mig så mycket längre

  • tårtsmulan

    Båda är jättefina Greta Ska prova hur det ser ut utskrivet senare ikväll. Tror du att det skulle gå att kombinera förnamnen med & samt första bokstaven i efternamnet eller skulle det bli alltför plottrigt tro?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??