• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • hanna-jo

    Hej Alla!!
    Ja, det är då jag som är en av Gretas tärnor.. Redan från första början när jag startade tråden så visste jag att hon skulle hamna där. Mitt nick är inte så svårt att lista ut. Haha..
    Men när hon berättade om Onsdag i oktober så fattade jag att hon hade kommit underfull med min tråd och började luska lite, hihi..
    Så nu är de BUSTED!

  • onsdag i oktober

    Ajajajdå hanna-jo. Du kom på oss hihihi. Var dock ganska uppenbart från vår sida att vi pratade med varann hihihihi. Solly.

    Hoppas du fick många bra tips
    Bara kul med engagerade tärnor.

  • onsdag i oktober

    F-N P kom hem rent för tidigt. Skulle pyssla lite juuuu.

  • brud 11/11

    Årebruden

    Du är en ängel som tänker så osjälviskt, precis som någon annan gjort innan dig! och det tycker jag e väldigt fint!

  • Jeny

    Årebruden: jag tycker det är väldigt fint skrivet och tänkt. själv har jag en syster som har tillbringat mycket tid på canceravdelningar då hon har en godartad tumör i benet. och när man har haft det så nära så blir man också mer engagerad av det, och allt man kan göra är ju bra! jag tror det kommer kännas fint för gästerna också.

  • GretaG

    Tårtsmulan - Tack för att jag fått låna dina böcker, jag har fått massor av inspiration, särskilt till vårt bröllopsalbum som jag ska ha bilderna i samt den där jag älskar dig boken jag ska göra till T.

    Nu ska jag börja samla material till morgongåva boken, ska bli ett sant nöje att knåpa ihop den...

    Underbara hösten är på väg...längtar. :D

  • GretaG

    onsdag - jag funderade, har du köpt skor?
    Vad e det för skor du köpt?

  • onsdag i oktober

    Ja, jag har köpt skor. Letade länge efter silverskor men blev till slut tvungen att köpa vanliga hederliga bröllopsskor. Måste ju ha skor när de lägger upp klänningen. Det är en cremefärgad sidensko. Spetsig, täckt tå. Även täckt häl och knäppning runt vristen. Hoppas bara att färgen funkar nu till klänningen. Ska dit på tisdag. Är lite nervös för att hitta dit. Köpte klänningen i centrala Köpenhamn men deras skrädderi ligger utanför Köpenhamn.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??