• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07

    Vad glad jag blir av att ni tycker om texten ,ska bland annat ändra om så den som sjunger ska sjunga

    Hennes bruna ögon gör mig matt
    istället för
    Hennes gröna ögon gör mig matt..

    imed ja har bruna..

    Jo folk tycker inte låten passar på ett bröllop o att den har en negativ klang..men det tycker inte vi...

  • Åre bruden 07

    Tjejer

    Vad tycker ni om typ ngn sån här text bifogat i inbjudningarna? Vi ska ju inte önska oss ngr saker, (har vi bestämt)

    Har inte visat den öppet för någon mer än min syrra...

  • Åre bruden 07

    XX är en speciell dag, en helt underbar dag för oss två
    Dagen då vi kommer bli man och fru

    Det är otänkbart att tänka att vi kanske aldrig hade stått inför gud o lovat varann evig trohet,om det inte hade varit för cancerfonden.

    Tack vare cancerfonden kan vi denna dagen få njuta av varann och få känna glädje.

    Därför vill vi inte ha några gåvor utan vi vill vänligen om ni tänkt köpa något till oss, be er att ni lägger ett bidrag till Julias Cancerfond för att hjälpa andra människor som drabbas av cancer,att hjälpa till att få ett stopp på denna sjukdom.

    Många bäckar små, inget bidrag är för stort eller litet

    (länken till min insamling)

  • onsdag i oktober

    Årebruden: låter jättebra, jag ryser när jag läser det.

  • onsdag i oktober

    GretaG: 2 timmar!!!! ja tiden rusar när man har roligt. Trodde inte det var så lång tid. Inte konstigt att jag var hungrig.

  • GretaG

    Onsdag - TVÅ TIMMAR!!! :D Inte konstigt att man e hungrig o inser att man nu måste skynda skynda...innan T kommer hem...Baaah.

    Vill ni veta det skummaste nånsin...den historien som jag skrev ur mitt hjärta o delade med mig av...jo det handlar om mitt X, som för ett par sekunder sedan skickade ett mail, han kom över min hemsida...GALET!

  • GretaG

    Hanna-Jo!! Ge fasen i min tråd så ger jag fasen i din....:D

    Kul att du kommit på oss...:D

    För er andra: Hanna-Jo är min ena tärna som smyger här på BT men jag kom på henne o bjöd in Onsdag till tråden för att planera min möhippa - skitkul men nu e vi alltså BUSTED!! :D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??