• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Vi kommer på måndag till café Gustav Adolf i Malmö kl. 17.30:
    Onsdag (om det går för jobb)
    GretaG
    Årebruden (troligtsvis)

  • Åre bruden 07

    onsdag i oktober o gretaG

    Tack för er omtanke,, vi kan väl höras ikväll onsdag, e på jobb just nu

  • GretaG

    mycket bröllop på filmer just nu tycker jag, de förföljer mig...:D

    Det blåser på bra där ute idag!

  • onsdag i oktober

    GretaG: bröllop, bröllop, bröllop - vem ska gifta sig

  • GretaG

    Ja närmast e det väl onsdag på tur...jag e så AVIS...jag har typ lika många månader som du har veckor...GAAAH

  • onsdag i oktober

    Hihihi - ja snart är det dax för mig. Försöker mig på att stämpla lite konfetti idag ifall jag inte skulle hitta rosenblad dagarna innan bröllopet. Velpotta som jag är. Måste ju ha en reservplan
    Har tryck konfetti av papper som jag redan hade hemma. Blev jättefint. Problemet är att om jag ska köpa sådant papper skulle jag behöva köpa för 1000 kronor. FÖR PAPPER som som kastas. Nääää, så galen är jag inte.

  • GretaG

    Onsdag - vad e det för papper som kostar så mkt...eller e det bara att det går åt så mkt per person??? Alltså jag kan inte låta blir att skratta åt tanken att du sitter o stansar konfetti...men bara för att jag har haft den briljanta idén att oxå göra det...mohahahaha
    Jag har bestämt JUST NU att inte dela ut men jag har tid på mig att ändra mig juh...haha...stansa konfetti i reservplan...bra idé Jenny...:D
    Filåt men jag kan inte låta bli...

  • GretaG

    Onsdag - I need you! Kolla din mail vännen...gäller ditt vigselprogram...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??