• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Godmorgon tjejer. Nu är jag vaken (nästan) efter nattjobb. Ska iväg igen ikväll. Jag har ju lite klydd med mina jobbtider och risken finns att jag inte kan komma på träffen Har dock stor förhoppning att jag ska slippa jobba på kvällen.

    Kl: 17.30 passar bra. Helt ok för mig att träffas på café Gustaf Adolf. Bra med plats att sitta sist tyckte jag.

  • GretaG

    Ja vi kan ju ses på fiket, jag är ju i Malmö tidgare så då OM det regnar kanske jag kan sitta där o skriva o vänta in er...JAAA vilken toppen idé.

    Alla vet vilket fik vi babblar om???

    Ska blir roligt att träffa er. :D
    Jag har med mig min inbjudan, festprogram, vigselrpogram, bild på mina skor o bukett. Orkar inte släpa på skorna...Jag har nog med mig en av mina förälskelser...datorn...:D

  • onsdag i oktober

    Låter bra. Jag hoppas att jag kan komma. Hoppar i så fall av bussen i stan. Kommer då vara där en stund innan. Ringer dig GretaG då.

  • GretaG

    Såg precis slutet av Run away bride o då kom jag tänka på dig Onsdag, inte för att jag tror att du ska kuta från P men bruden Julia Roberts gick på en gång av höstlöv i underbara färger...utomhusvigsel...det var vackert, hade jag kunnat hade jag färgat att löven på träden i alla dess färger från gult till guld på din bröllopsdag o låta dem falla när du kliver ut på kyrktrappan...avundas alla er som får ett vackert höstbröllop...hösten är min favorittid på året.
    Natti natti!

  • Åre bruden 07

    Jag får se som sagt, jag tror jag kommer,men är rätt så låg för tillfället

  • onsdag i oktober

    Jag såg också runaway bride. Höstfärgerna var underbara. Blev faktiskt sugen på att skita i kyrkovigseln och stå ute på ett fält som de gjorde i slutet - såååå vackert. Med min vanliga otur skulle det väl sluta med störtregn och blåst så vi håller oss till kyrkan trots allt

  • onsdag i oktober

    Årebruden - kramar i massor. Om du orkar så kom gärna imorgon så vi får krama mer på dig.
    Ska bara äta upp min frukost. Ska försöka ringa dig sen.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??