• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    nån mer än jag som vill gifta sig nu???
    avundas onsdag som bara ha några vecor kvar...

    "en som fortfarande räknar månader"

  • tårtsmulan

    Igår lade jag alla inbjudningarna på lådan så, nu är de iväg

    Svärmor kommer att sy flickornas klänningar så nu ordnar det sig också till det bästa.

    Var på Viktväktarna igår och hade gått ned 1.7 kg, så nu är det projektet också på gång på allvar.

    Med andra ord nu känns allt toppen

  • onsdag i oktober

    Underbart när allt rullar på för alla.

    Just nu har jag panik på konfettin. F-N det går ju inte att trycka ut konfetti till alla gäster. Ska kanske ändå ha rosenblad. Velar - nääää inte jag väl

  • GretaG

    jag såg ett bröllopsfoto där de använra röda rosblad, så otroligt vackert!!

    Tårtsmulan - Visst e det härligt när vågen visar minus?! :D
    Usch, blivit lite för mycket av det goda för min del. Måste måste skärpa mig!:8

  • onsdag i oktober

    Visst är det vackert med rosenblad

    Funderar bara på hur man löser det på bästa sätt. Kan man "boka" att få lite gamla rosor i en blomsteraffär? Måste fixa en korg att ha dom i - tror bladen mår bäst av det. Vill nog inte bli nedstoppade i en påse.

  • GretaG

    det finns ju såna påsar i sånt tyg som e genomskinligt såm andas men visst de mår kanske bäst av att ligga i en korg.
    Det finns säkert blomsteraffärer som vill sälja gårdagens rosor...:D

  • Jeny

    hej hej! har äntligen hittat ett ställe nu att hyra vinkaraffer på....köpte ju bag-in-box-viner så jag behöver MÅNGA karaffer och lite dyrt att handla...

  • Jeny

    på tal om konfetti och sånt; jag har faktikst tagit beslutet att inte dela ut något alls i kyrkan. var på bröllop för några veckor sen och de hade inte delat ut något men det var många som hade med sig eget som de kastade och det räckte rätt bra!

  • onsdag i oktober

    Nojig som jag är blir jag nervös för att gårdgens rosor är slut när jag ska köpa det till bröllopsdagen. Funderar på att smycka hemmet med rosor dagarna innan bröllopet och låta sambon gå loss på dom på bröllopsdagen. Lättare att lägga dom i en korg då än att knyta påsar I-lands problem

  • onsdag i oktober

    GretaG: Hoppas att jag inte går över styr i möhippetråden

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??