• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • tårtsmulan

    Jag menade givetvis att det i princip går bra när som i NÄSTA vecka igen.

  • GretaG

    jag kan INTE på måndagen nästa vecka men jag kan alla övriga dagar...
    Ska gå till juveleraren o ta bilder på min ring.

  • chai

    men vad ni skriver tjejer... jag hänger inte med

    har jag missat en fika denna veckan? jag tror det... jag är helt förvirrad och trött... behövde visst min semester mer än jag visste om...

    i nästa vecka kanske vi kör iväg till nån annan del av landet för att träffa nån gammal släkting här och där... om jag inte är lika trött och förvirrad då, för i så fall bör jag nog inte köra bil... jag kanske kommer på en dejt, kanske inte alltså... fast jag vill... om jag kommer ihåg...

    Greta G
    pyssel.net
    för övrigt är jag grymt impad av er hemsida... den är riktigt snygg... fast inte lika snygg som dina foton som var med på den... du är ju hur duktig som helst med kameran...

  • GretaG

    Chai - tack så mkt! Jag äslkar att fotografera.

    Nä vi har inte haft en träff i veckan men man skulle nästan kunna tro det. Jag vart i malmö och träffade Onsdag på en fika o dagen efter var Onsdag o åre o inhandlade kroppsstrumpa, så du har inte missat den officiella träffen, den som vi försöker få ihop nu...:)

  • Jeny

    Tårtsmulan: vi hade tänkt förlova oss i samband med att inbjudningarna kom ut, men sen kändes det lite krystat att förlova oss sådär så nu ska vi inte ta på oss ringarna förrän på bröllopsdagen. så jag har ju nästan 3 månader på mig att hitta...

    Nästa vecka kan jag onsdag och torsdag, måste dock åka till jobbet 20.15

  • Jeny

    Greta....visst är det kul att pyssla? håller för fullt på med festprogrammen, samt målar mina ljuslyktor. har gjort runt hälften nu!
    sen när där är lite tid över knåpar jag på halsband, tycker om att göra egna smycken! måste göra ett fint till bröllopet med....

  • chai

    så trevligt att jag inte missade träffen...
    då har jag ju en chans att inte missa den om den blir av nästa vecka...

    i alla fall om vi inte kör iväg och hälsar på gamla släktingar... lite svårt att träffa er i malmö om jag är i värmland ju...

  • GretaG

    ja det kan ju bli det om du inte klonar dig *fniss*
    Jag har blivit galen...

    Onsdag, vill du ha hjälp med dina vigselprogram?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??