• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Magda84

    GretaG: Har kollat på DinSko här i Övik, fanns inga vita, ska kolla i Umeå. Antar att stövlarna på biancointe var så billiga...eller?

  • onsdag i oktober

    tårtsmulan: Inbjudningarna låter verkligen snygga. Snälla ta med vid nästa träff
    Själv är jag helt förälskad i Tokmajas vigselprogram

    Idag är det 5 veckor tills dagen D för mig Jihaaaaa.

    Var på konsultation hos floristen idag. Hon verkade ha stenkoll på läget. Det blir kallor, rosor, orchideér och bär. Låter konstigt när jag skriver det men jag tror det blir skitbra.

  • GretaG

    jag har kollat lite på olika bröllopsbilder. Här är en länk på otroligt mysiga bröllopsbilder.
    www.acp.fotosidan.se

    pyssel, jag behöver pyssel!
    Måste åka o inhandla pysselmaterial!
    Frågan är vad jag ska börja göra...hm...
    Några idéer?
    Vårt festprogram ska lixom bara skrivas ut. Bordplaceringarna kan jag inte göra förrän vi vet vilka som kommer...
    Hm...

  • GretaG

    Tjejer!

    Nu har jag äntligen fått upp min hemsida. Ni får gärna slå en kik på den. Den behöver fin justeras och det kommer mer sidor sen...jag e så stolt för lilla jag har gjort detta helt själv! :D
    *ler stolt*
    :D

    www.pinkie.se :D

  • GretaG

    onsdag - det finns en särskild försäkring på ringar. När vi köper våra ingår den i ett år sedan får man förlänga den.Den skyddar för stöld, skada och jag tror om man tappar den oxå. Kolla upp den med er juvelerare.

  • tårtsmulan

    Fin sida Greta, anar en poetisk ådra hos dig Onsdag gjorde mig jättenyfiken på ditt vigselprogram, vill gärna se

    Onsdag, väldigt vackra blommer du och floristen valt. Kommer den fortfarande gå helt i vinrött, och vilken form kommer den få?

    Jag tar gärna med ett inbjudningskort till nästa träff, om jag kan komma då vill säga.

  • GretaG

    Tårtsmulan - Tack :D

    Ladies! Ska vi ta o boka in en ny dejt?
    Kom med ett förslag!! Jag kan o är villig...tihii

  • GretaG

    Jag tar gärna med mitt vigselprogram till dejten o mina inbjudningskort - jag gjorde ju nya...

    mitt vigselprogram är gjort i publisher jag kan bara maila det till dig om du gar det programmet, man kan inte se layoten i word tyvärr...

  • GretaG

    osndag - din bukett låter döhärlig :)
    kul att du gillade mitt vigselprogram!

  • tårtsmulan

    Nästa vecka skulle jag kunna på måndag eller torsdag kväll. Nästa vecka kan jag i princip när som.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??