• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Magda84

    onsdag i oktober:

    tjuvläste lite...du skrev att du hittat en bra bh...får man fråga vad det är för bh du köpt?

  • GretaG

    tårtsmulan - jag undrar, var det en stövlett som dy fyndade?
    HAr fått för mig att vi kanske valt likadana...:D

  • Jeny

    nu har jag precis vikt och skurit till 85 omslagsblad till våra program *pust*
    känns som att i pysselväg är vi väldigt bra på det, resten av planeringen går väl sådär...

    usch skor har jag inte ens börjat kolla på....borde väl det snart. och ringar...

  • Magda84

    GretaG: har du köpt stövletter? vita? var har du hittat det?

  • tårtsmulan

    Jag köpte mina stövletter på Wedins. De är inte kritvita utan mer som offwhite och de har små hål som ett mönster på ena sidan + spetsiga tår. Låter skitfult när jag beskriver det tycker jag, men de är verkligen jättefina.

    Jeny hade ni inte redan beställt era ringar, för visst var det väl ni som skulle förlova er i samband med att inbjudningarna gick ut?

    Apropå inbjudningar så har jag modifierat våra lite. Har lagt till tre pärlor på silverbandet som jag nu valt att knyta ihop med en liten rosett. Det blev skitbra om jag får säga det själv Fick mycket beröm för dem i morse när dagpersonalen kom (hade suttit och pysslat lite med dem i natt när jag jobbade).

  • Magda84

    tårtsmulan: när köpte du de stövletterna? har inte sett några sånna på wedins här i stan...

  • tårtsmulan

    Det var för kanske drygt en månad sedan, och jag köpte dem för halva reapriset så det måste ha varit förra säsongens kollektion som de sålde ut.

  • Magda84

    tårtsmulan: de va ju synd...

    Nån som vet var man kan få tag på vita stövlar eller stövletter?

  • GretaG

    jag köpte mina på dinsko i Malmö sista paret o de är inte helt vita utan mer offwhite.
    De har kanske 5cm klack och rundad tå. Lite veck i stövletten, svårt att förklara. Jag ska ta en bild på dem. Just nu är de hos min mor för jag skulle visa dem för henne.
    Jag såg att bianco hade kritvita stövlar som INTE är på rea (i malmö)annars e det dåligt med vitt nu till hösten enligt fashinistorna...:D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??