• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Visst är vitguld snyggt!
    Hör att du är uppspelt
    På torsdag ska vi få se våra ringar i platina. Börjar röra på sig.

  • onsdag i oktober

    Skriver så myckt så jag inte kommer ihåg hälften. Har jag berättat att jag äntligen fått tag i en florist? Ska på konsultation imorgon. Shit! Måste börja tänka nu

  • tårtsmulan

    Greta, jag har förresten hämtat rullen med sizoflor idag i blomsteraffären. En rulle på 25 meter (60 cm bredd) kostade mig 250 kr. Jättebra pris tyckte jag

  • GretaG

    yeeah florist vad roligt. Jag var inne hos den enda floristen i stan jag inte besökt...hon var allra dyrast så jag behåller den jag tänkt som jag trodde var dyrast..haha
    VAd blir det för bukett onsdag???

  • onsdag i oktober

    Ohhh vad bra pris för sizofloren.

    GretaG. Jag hade tänkt mig en helt vinröd bukett. Du såg färgen på thaisidenet till tärnklänningarna. Typ den färgen. Vinrött med dragning till svart. Vill ha en färklick till den vita klänningen. P har ju svart och silver. Har tänkt kallor och rosor. Funderar...
    Lite osäker på detaljer i klänningslivet. Tror att de skrimrar lite åt "oljerosa". Borde kanske tänkt på det innan
    Känns dock som om det inte syns. Kommer ju inte ens ihåg det hihihihi

  • onsdag i oktober

    Den floristen du valt verkade ju jättebra när du berättade igår. Kanske ännu bättre nu när de inte var dyrast längre
    Du kommer väl ihåg - man ska få valuta för det man betalar hihihihi

  • tårtsmulan

    I våras var jag och tittade på brudklänningar i en bröllopsbutik i Lund och såg då en jättesöt näbbklänning som jag föllsom en fura för. Kände mig dock osäker på vilken storlek jag skulle köpa eftersom det var svårt att gissa hur mycket tjejerna skulle växa över sommaren. Damen i butiken försäkrade mig om att det inte fanns någon anledning att köpa redan då och att jag kunde återkomma när det började närma sig. För några veckor sedan åkte jag dit igen, och de hade inte klänningen i rätt storlek, men de skulle på en mässa och höra med leverantören om hon hade fler klänningar kvar. Idag ringde jag och fickdå besked på att klänningen inte finns, men att de hade fått hem ett par nya modeller. Vi körde in för att se på dem och prova. De var inge bra alls Blev så otroligt besviken.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??