• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Absolut, jag är på. Måste ju ha underkläder innan den 12:e då jag ska sy in klänningen.

  • onsdag i oktober

    Klänningen är i Danmark och de vill att jag ska ha underkläder med mig när de syr till den. Problem att veta vilka som är snygga under. Lutar åt att jag väljer den osexiga varianten - en kroppsstrumpa och slät hudfärgad BH. För mig är det viktigare att klänningen sitter snyggt. Kan ju lätt byta underkläder vid "rätt" tillfälle

  • Åre bruden 07

    Tror oxå jag väljer något sånt, får se om jag tar med klänningen el inte, ja vill ju ha ngt som slimmar ihop magen o höft så mkt som möjligt så ja kanske bara behöver gå ner 5 kilo istället för 10 för att komma i den

  • onsdag i oktober

    Ja jag har skrivit ut. Får fråga sambon om han kan tolka dom bättre än mig.

  • GretaG

    onsdag - ja jag ha sett S:s ring. Tycker att den är väldigt fin faktiskt. Ingen jag skulle valt men fin var det absolut...

  • onsdag i oktober

    Visst är den superfin, svårt bara när man hört så mycket innan.

    GretaG: Jag har kollat men hittar inte publisher någonstans. Stressa inte men hör av dig om du känner att du kan hjälpa mig. En lugn liten lunch/middag hemma hos mig?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??