• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • GretaG

    jag har oxå funderat på stövlar men inser hur svårt det är att hitta dem...de ska ju gärna vara med lite klack...hittar bara plattisar...hihi...

    nu är toastparet utsett o de har tackat JA...weeeehooo! :D

  • onsdag i oktober

    Hallå - kollar bara in och för att läsa ikapp.

  • GretaG

    känns som man har en monolog med sig själv :D
    Druckit lite vin o livet e gott...

  • brud 11/11

    tjejer..

    är det någon av er som kommer ihåg den där sidan med sveriges bästa bröllopsfoton? vet att vi haft det uppe o snackat om det.. o sen e det någon som länkat på BT men hittar inte det... hjälp!!

  • onsdag i oktober

    Tyvärr kommer jag inte ens ihåg att vi diskuterat Sveriges bästa bröllopsfoto. Ska bläddra i minnet och i favoriterna...

  • onsdag i oktober

    Sitter just nu och funderar. Snart bara 5 veckor kvar till bröllopet. Har massor av lösa trådar att knyta ihop men ändå inget konkret som jag kan göra - frustrerande.

  • GretaG

    /o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o/o

    ska iväg i morgon o leta skor o spets....

  • brud 11/11

    tjejer..
    jag kan banne mig inte hitta den sidan o det retar mig, men kolla in www.weddings.se
    får rysningar av ann therese o peters sista bild... åååååhh så vacker o så mycket kärlek det ligger bakom den intima bilden...suck

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??