• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Tokmaja. Var på stämpelfabirken idag och lämnade in monogramet. Inga problem enligt dom. Det var så skarpt och snyggt sååå Tackar för hjälpen och tålamodet.

  • TokMaijan

    Tårtis - du hade en bild på en frisyr som var med en typ av knut där bak, har du den kvar? JAg har med ljus o lykta letat i alla mina bröllopsmagasin men utan resultat...

  • tårtsmulan

    Tack Onsdag Tror du det kan bli fint att ha en slät rödguldsring i mitten (förlovningsringen) och sedan de smala vitguldsringarna med briljanter på rad på vars en sida om den?

    Tokmaja, om du ändå ska sitta och vika askar kan du kanske fästa placeringskortet på asken i ett band som du så att säga slår in det lilla paketet med. Är själv fortfarande ruskigt sugen på att göra så, men har inte bestämt mig för om jag gitter göra alla de där askarna I följande länk kan du se ett par som har gjort just så:

    http://www.annaodavid.se/bilder/bilder.htm#

  • onsdag i oktober

    Tjejer , ni vet mitt klyderi med bröllopsresan. Vår reservplan är ju att åka på Spa direkt efter bröllopet och skjuta upp långresan till utbudet är bättre. Har startat en tråd för tips om Spa i Sverige. Fick ett helt underbart tips på Österlen. Kolla här, men kom ihåg vilken datum som är tjingad

    www.karlabykro.se

  • tårtsmulan

    Jag har bilden på datorn, men är ju en teknisk idiot och är lite osäker på hur jag ska kunna visa den för dig. Jag ska se om jag kan maila dig. Tror jag vet vilken du menar. Det är i sådana fall den frisyr som jag vill ha. Det lutar nämligen alltmer åt att jag följer min ursrungliga tanke med den frisyren och en slöja och att jag skippar tiaran. Fick förresten låna en slöja a vår toastmadame som var väldigt fin. Måste dock säga att jag kände mig lite fånig när jag provade den som hastigast här hemma utan minsta bröllopsglamour

  • onsdag i oktober

    Tårtsmulan: De små askarna såg jättefina ut. Undrar vad det är för askar. Såg för fyrkantiga ut för att vara tändsticksaskar.

    Ringarna. Jag tycker de smala diamantringarna på var sida av en slätt ring är superfint. Fint att även bara ha en smal ring till. Personligen tycker jag det är finast att hålla sig till samma metall. Kan dock bli väldigt effektfullt till diamanterna att ha det vita guldet.

  • onsdag i oktober

    Hemsidan du länkade till tårtsmulan - brudens frisyr där är ju underbar.

  • onsdag i oktober

    Hittar ju massor på den hemsidan. Under middagen ser man exempel på presentutdelning. Vilken underbar tanke!

    Märks det att jag är på bra humör
    Är så glad för ringarna, för att P ska bli min man, att ni sitter här med mig och skriver på BT.
    Myyyyyyyser.......

  • TokMaijan

    Vika askar vet e sjutton om jag orkar göra...men jag tänkte använda mig av tändstikaskar som jag sprayar vita eller rosa eller i silver...just för att gästen ska kunna stoppa det i sin väska eller fick utan att asken blir knölig...

    Jag kommer oxå att ha en vitguldsring till min rödguldsring...så din ringkombination tycker jag låter superfint. Hur ska du göra med den du hitta på rean???

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??