• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    tårtsmulan: hade först tänkt göra egna tårtor, men har ändrat mig. vill ha en superfin tårta, vet precis hur den ska se ut och jag tror inte vi får den så fin själva.... + att det är mycket jobb! vill inte ha en vanlig gräddtårta...
    gör egen efterrätt istället!

  • Åre bruden 07

    tårtsmulan

    Ja vi får som sagt se om jag kommer eller inte, vill ju gärna men har inte så mkt ork

    *återkommer*

  • Brud nyårsafton 06!!

    Hejsan!

    Har lagt märke till att ni pratar om guldsmeden i Vellinge. Har någon av er varit hos honom för ringkoll?

  • tårtsmulan

    Har ni andra bestämt vad ni ska bjuda på för mat? Ni får gärna dela med er av era funderingar kring vad ni vill bjuda på eller vad ni skulle vilja bli serverade.

  • TokMaijan

    Ska vi träffas på gamla vanliga stället på söndag?

    Vilka kommer? Skriv med er på listan så vi vet vilka vi ska vänta in :D

    Tokmaja

  • onsdag i oktober

    Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag

  • onsdag i oktober

    Brud 11/11. Nääää jag fick inte tag i honom och eftersom vi bokade nytt möte med David redan efter vårt första möte så kör vi på det. Känns som om det inte är så lång tid kvar. Vi gifter ju oss om mindre än 2 månader om det är många trådar som ska knytas ihop. Tack dock för tipset

  • onsdag i oktober

    Tårtsmulan: Dig skulle man ju anlitat. Du verkar ju duktig på att fynda! Dessutom har jag ju knyckt din idé om dikten i kyrkan

  • onsdag i oktober

    Idag har vi träffat fotografen. Hon var helt underbar Känns så tryggt och bra till bröllopet.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??