• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • TokMaijan

    Tja mig kvittar det vad vi gör så länge det inte kostar mig multum...haha...
    på söndag alltså...vi kan fika...

    Vilka kommer då?

  • Jeny

    idag kom våra inbjudningar ut!!! så kul att höra folks reaktioner! flera stycken har redan ringt och tackat ja och alla verkar jätteglada för vår skull! så jag går runt med ett fånigt leende på läpparna nu, för nu känns det som att det är på riktigt! ingen återvändo nu

    Kvittar mig vad vi gör på söndag. 16.00 bestämde vi. kanske ta en fika eller nåt? typ bagericaféet? eller ni var där sist ni träffades?

  • chai

    onsdag i oktober
    jag håller tummarna för att ni kan boka in er resa till Malaysia...

    nej, C's mormor visste inte om bröllopet innan... först blev hon glad, men sedan upptäckte hon att det var borgerligt, och sedan blev hon glad igen efter att jag räddade situationen... hon behöver ju inte få veta att vi _inte vill_ gifta oss kyrkligt, bara att vi inte ska...

    vi gifter oss i växthusen i botaniska trädgården i lund... Tranje Danielsson förrättar vigseln...

  • brud 11/11

    oj oj oj, jag har gjort världens fynd..
    kommer ni ihåg attjag gnällde om de där svindtra facklorna??
    Nu har jag hittat 3 pack bambufacklor för 5 spänn!! FEM KRONOR... på jysk.. så tårtsmulan.. skynda skynda.. fick 60 facklor för 100:- det kallar jag fynd..

    onsdag, jag har mailat dig om en fråga.. kolla din mail please..

  • TokMaijan

    Oooh facklor för 5 spänn, inte illa pinkat!!! Får ta o kolla upp alltså...:D

  • tårtsmulan

    Tack för tipset , men vi kommer inte att ha facklor. Hade det i åtanke om det blivit en annan kyrka eller lokal än vad det blev i slutändan.

  • onsdag i oktober

    Tokmaja: Det är så klart diamanter du får
    Diamanter kan dock vara slipade på olika sätt. Briljanslipade=briljanter är det jag tror du kallar diamanter. Det är den som "glittar" mest eftersom den har flest slipytor. Jag undrade eftersom jag ska princesslipade i min ring. Alltså fyrkantiga diamanter.

  • onsdag i oktober

    Chai: Botaniska trädgården - låter ju helt underbart
    Jag var nyfiken på vilken person/vilken roll/ vigselförrättaren är/har. Är det någon ni känner? En myndighetsperson? Valde ni själv?

    Snyggt avstyrt med C:s mormor

  • chai

    onsdag i oktober
    han är en av de vigselförrättare som finns inom kommunen, och som inte har ett förordnande som tar slut iom valet... Vi känner honom inte, men han vigde pappa och min styvmor december 2004, så lite kul är det...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??