• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    mitt färgtema har jag varit jättesäker på
    hela tiden. tycker vinrött är så fint och vintrigt!

  • Tokmaja

    ja jag tycker oxå att det e sååå snyggt men samtidigt så vill jag att alla detaljer ska representera oss o rosa VET alla att det e JAG...:D O alla vet att min smbo har fobi för rosa...så det kan blir en rolig grej o jag har hittat så mkt rosa fina grejer...så man e ju flexibel...

  • Tokmaja

    Jag/Vi lägger stor vikt vid att saker o ting ska vara något som representerar oss. Vi är absolut inga flashiga människor...bara knasiga...jag menar vi kallas för familjen kräk...vi spyr/spydde alltid när vi vart fulla...men inge kräk på på vårt bröllop...:D

    Usch jag svamlar MÅSTE vara värmen...
    Okaj nu går jag på semester ud o campa...

  • onsdag i oktober

    Shit, men då kommer du inte att hänga här
    Ska dock inte vara så egoistisk. Ha det riktigt skönt

  • Tokmaja

    ah jag kommer ju hem igen på lördag...o ikväll o natt o kanske en sväng innan vi drar...haha.
    Kommer att sakna er o BT...ska sitta på min badenbaden o drick vin i fotogenlampan...naaajs har inte sovit i tält sen ja...aslänge då typ...

    Ser ut som om vi ska träffas den 13:e eftersom alla verkar kunna den dagen juh...ska vi vara i en hålig lägenhet ;) eller i en par på en gigantisk filt men mysig picnic??? Säkert jätte mysigt en en hålig lägenhet oxå ;)

  • brud 11/11

    Jag har inte skrivit in mig på listan än då jag inte vet än om jag kan, det blir förmodligen tosselilla för hela släkten då men har inte fått klartecken på biljeterna än, det e nämligen en sponsordag... vill gärna vara med men tror inte att jag kan....återkommer dock i ärendet!

  • brud 11/11

    någon av er som behöver en tärnklänning i vinrött, fick mina klänningar idag o det verkar falla sig så att jag beställt fel storlek, klumpiga jag.. klänningarna e verkligen JÄTTEFINA!

  • Tokmaja

    nämen 11/11...kul att ni ska till tosselilla...men vad tusan du som har alla idéer...

  • brud 11/11

    aja, inte e det jag som kommer med alla ideer.. jag har nog bara kommit längst.. mina inbjudningskort o festprogrammet har kommit från tryckeriet idag oxå.. skitsnygga faktist..

  • Tokmaja

    jo det där med inbjudningskort...tja...det blir nya...MY GADD min sambo mördar mig...:D:D:D:D:D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??