• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Absolut. Ni är ju självskrivna
    Jag är först ut och efter det kan det ju bara bli bättre.

  • Tokmaja

    ja o så spar vi det bästa till sist :D:D:D
    Kunde inte låta bli men bara för att det e såååå tråkigt att vara sist buhuu:(

  • onsdag i oktober

    Jag bjöd ju på den

    Nu ska jag springa till bussen. Tittar in senare.

  • Tokmaja

    Godmorgon! Jag e här hela dan, man jobbar juh...*fniss* Dåligt men action på jobbet!

  • Tokmaja

    Jag har hittat en bukett som jag skulle kunna tänka mig...what ya think?

    www.brollopssidan.se/galleri/
    ni väljer buketter o sen får ni en rad att bläddra sidlänges (heter det så???:?)
    den buketten jag syftar på en den vita bollen med lite grönt...tyckte den var lite käck (hur stava det då? :?)

    Sen om ni kollar på skor finns det ett pat urtjusiga skor i min smak men de är ju inte vintriga men det är skorna med rosettband som man knyter...men liite hög klack men sååå snygga...gaaaah :D

  • brud 11/11

    tokmaja.. nu har jag blivit anmäld... för att ha gjort reklam för min nya business.. hahahaha allt jag skrev var ju om man kunde få ideer till vad de kunde tänkas vilja handla på en sida som handhöll bröllopsgrejor... det sura e ju att jag inte han kopiera ner folks förslag.. grrr.. vet du hur man hittar den igen? kan man?

  • Tokmaja

    VA!!! Anmäld vad e detta. Du har definitivt inte gjort reklam men jag kan tänka mig att du blivit anmäld för att du ber om hjälp för starta en konkurrenskraftig sida här...kan vara så.
    Tråkigt...
    Jag ska se om jag kan hitta på nåt.

  • Tokmaja

    Tyvärr 11/11 så har de tagit bort den dessutom...jag hittade länken till den men att det inte gick att öppna...usch vad trist vännen...

  • brud 11/11

    tokmaja...
    så jäkla surt... o jag tänkte just idag att jag skulle spara ner.. grrr.. jaja, tack för hjälpen..

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??