• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    Vi kan träffas:

    Söndagen den 13/8
    Onsdag i oktober
    Jeny
    Tokmaja
    Årebruden 07 (efter kl 1 8
    Brud nyårsafton 06!!

    Söndagen den 20/8
    Onsdag i oktober
    Tokmaja
    Brud nyårsafton 06!!

    hittills verkar alla kunna den 13:e...det är bara tårtsmulan och 11/11 kvar...

  • onsdag i oktober

    Det blev Fosie
    Jag velade ju mellan tre kyrkor och alla hade för och nackdelar. Blev till slut knäpp på att ängna så mycket tankeenegi till kyrkan (även om vigseln är superviktig så handlar det om en timme).

    När vi var och lyssnade på solisten i Fosie kyrka så kändes det jättebra. Den är fin, lagom stor, vi har anknytning till kyrkan, vi kan få tillgång till kyrkan 3 timmar före vigseln och den ligger nära till det mesta.

  • Jeny

    ok va skönt att ha det fixat. hur många tror ni kommer till kyrkan?

  • onsdag i oktober

    Vet inte hur många som kommer. Vi har bjudit 15 gäster till middagen. Säger sen till alla nära och kära att vem som helst är välkommen till kyrkan. Vi ska gifta oss och det är det viktiga. Vill människor komma - hjärtligt välkomna

  • onsdag i oktober

    Vet flera arbetskamrater, en del släktingar och så klart kompisarna. Kanske 30-40 st till.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??