• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • brud 11/11

    onsdag.. det var ganska kul tips.. det kanske man skulle köra på...
    håller just nu på att skriva lappar som jag kan sätta rund näsdukarna som jag ska dela ut i kyrkan, ja inte JAG men som vi ska ha.. det blir fint..
    sen e jag så fundersam över vad jag ska ha, confetti, ris, puffat ris, solrosfrö, eller såpbubblor,,,

  • onsdag i oktober

    Vi är helt inne på ballonger och ev confetti. På vintern är ju såpbubblorna ett hett tips om det är som Årebruden säger.

    Vad är det för lappar som du sätter runt näsdukarna?

  • brud 11/11

    skriver bara våra namn o datum för vigsel, sen sätter jag dem runt näsduken o delar ut dem till tårdryparna..trevligt, jag fick det av en kompis på hennes bröllop

  • onsdag i oktober

    Är det en och en näsduk alltså ej i paket?

  • Tokmaja

    ja vad kul det med piller o vill man inte klsitra i godis kan man ju rita dit smarties i olika färget tex...

    Apropå foto: jag e INTE fotogenisk för fem öre därför blir det att vi vill ha en fotograf som e såååå duktig på att redigera bilderna och det är vår absolut. Mitt oros moment när det gäller foto är INTE fotografen utan jag själv som stelanr till som en pinne på andra sidan kameran juh...

    Nu ska jag eda...TACOS AY CARAMBA!!! :D

  • brud 11/11

    onsdag.. japp, det är en och en näsdukar, så man tar en näsduk och en confetti/ris/såpbubble grej samt ett vigselprogram när man går in i kyrkan..

  • Tokmaja

    Onadag hade väl två dagar...söndagar var det den 13:e o 20:e???

    BTW - jag har beställt en jacka som jag ska ha istället för en vintercape...min sambos praktiska tänkande har smittat av sig på mig...hihi...jag har beställt en naturvit ullkappa med diagonal knäppning och hög krage med knappar som knäppning. Kolla gärna, från HM som jag kan använda annars oxå...:)

  • Åre bruden 07

    tokmaja

    Tycker det är väldigt bra tänkande ska kolla in den, finns den på hemsidan?

    Ja kan antagligen båda söndagar men i så fall kan ja inte vara i malmö förrän typ kl 18 men ni kan ju börja tidigare

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??