• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07

    Jobba fram till kl 24 sen ska jag hem o packa inför semestern

  • Åre bruden 07

    Ja ska åka först en vecka till östersund o förhoppningsvis få lite koll på något i alla fall inför bröllopet sen blir det en vecka i göteborg

  • onsdag i oktober

    Ha det så skönt Årebruden och hoppas att saker faller på plats i Östersund.

  • Tokmaja

    nu har jag haft ett mkt givande möte med vår fotograf, pratat lite idéer o sånt. Jättekul! Han e verkligen skit duktig på det han gör även om han aldrig tagit några bröllopsbilder. Men hans syster hinner gifta sig innan oss...:D

    Han ska även göra mina secretbox bilder men att jag kommer ta mina bilder i Greta Garbo stil...kommer att ha typ den stilen i kläder men håret kommer vara svårt att fixa så jag ska ha en hatt.
    Vi ska ta några bilder i butterfly ljus mot en vitcbakgrun o sen några tagna i en bar. Dessa bilder ska vi ta i november...ska bli skitroligt. Kanske tar vi nån bild i underwear..men jag vill göra nåt som man kan förstora o sätta upp på väggen om han skulle få för sig förstora upp den bild...ha ha :D

    Har ni funderat på morgongåva??

  • onsdag i oktober

    Tokmaja: Jag tor att en sotig makeup blir perfekt till klänningen du visade. Sexigt, tufft men ändå klassiskt.

    Secret boxbilder i Greta Garbo stil - va häftigt! Ska de då bara vara i svart och vitt?

    Morgongåva, hmmmm funderar allt vad jag kan

  • Tokmaja

    Japp bilderna ska vara svartvita...

    Jag kan inte komma på nåt annat man skulle ge i morgongåva...klocka har han ju redan...kanske blir det en sån scrapbook oxå därför älksar jag dig...vi får se...

  • Åre bruden 07

    har sett de bilderna innan, de e så vackra ryser när ja ser de nästan

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??