• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    jo jag funbderar på det, att klippa mig i malmö. det paketet på emesuell är som sagt både uppsättning och sminkning (+ provkonsultationer), negalbyggnad samt brynplock och färgning. i frisyren ingår 5 st extensions.

  • onsdag i oktober

    Känns som ett jättebra pris.

    Jag ska göra naglar + smink sammanlagt för 1200:-
    Det innebär 1400:- för håret om man jämför. Har hört att extensions är dyra så då får du ett jättebra pris.
    Själv vet jag inte om jag ska ha några extensions. Får se vad frissan säger.

  • onsdag i oktober

    Verkar bara vara du och jag som snackar

    Vilken kyrka var det ni hade bestämt er för?

  • Jeny

    vi har bestämt oss för södervidinge kyrka, ligger strax norr om kävlinge så från Malmö tar det väl ung en halvtimme att köra.
    tänkte fixa hår och smink i Malmö, sen tar vi nog fotografering i Malmö, och så lite utomhusbilder runt kävlinge. om vädret tillåter...

  • onsdag i oktober

    Vad roligt att ni berättat för några vänner nu
    Visst är det underbart när man kan berättad det för någon! Härligt att se deras reaktion.

  • Jeny

    ja det var väldigt roligt! speciellt när de också blev glada! jag och min kompis satt ihop på bryggan vid vattenet igårkväll och bara fnissade och kunde knappt fatta det...även om vi har pratat om det nu ett tag så fattar jag det knappt själv...att jag ska bli FRU!!!

  • onsdag i oktober

    Idag när vi var i kyrkan och lyssnade på solisten kändes det också helt overkligt. Samtidigt kunde vi båda verkligen känna att nu är det på RIKTIGT.

    Sista veckan har vi också tagit en del beslut - ÄNTLIGEN - som gör att planeringen har tagit fart

  • Jeny

    det är skönt att det hänbder lite! samtidigt känner jag just nu att jag har tagit en liten paus från planerandet!
    Vi har ju nu:
    *lokal
    *kyrka
    *klänning
    *ringar (ska beställas, men är bestämda)
    *toastmaster
    *inbjudningar (väntar på att skickas)
    *bestämt var min sambo ska beställa kläder
    *bestämt vilken typ av mat det ska bli

    så nu ska jag nog ta det lite lugnt några veckor så man inte blir helt knäpp

  • onsdag i oktober

    Bara de viktiga sakerna är avklarade så att det går att gifta sig

    Hindersprövning är en bra idé, kyrka och kläder också. Hade varit trist att stå utomhus och naken

    Sen tror jag att det är bra att släppa planerande lite så att allt sjunker in. Vill ju njuta av det också

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??