• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Tack snälla söta Årebruden.
    Jag har aldrig shoppat på ebay tidigare och har noll koll. Tur med hjälpsamma människor Ska kolla närmre på alla dina tips!

    Jag var och kollade tyg idag. Hittade samma tyg som min syster (tärnan)ska ha. Funderar på att sy upp klänningar. Båda tjejerna är jättesmala så det är svårt att få kläderna att sitta snyggt.

  • onsdag i oktober

    Solisten var SUPER. Både jag och P satt helt tysta. Trodde inte det var sant att man kan ha en sån röst. Säger bara JIHAAAA!

    Nu ska vi bara bestämma vilka låtar.

  • Åre bruden 07

    Tänk som sagt bara på o kolla lev tiden så ni hinner få de i tid, lägg sen på typ 1-2 veckor (om den fastnar i tullen)

    ska logga ur nu

    vi hörs o ha en bra kväll

  • Tokmaja

    Hello and good evening ladies!

    Ja då har man köpt ett mönster till klänning. Återigen har jag frångått alla idéer om klänning jag nånsin haft. Tyckte att denna var på nåt vis vintrig men ändå inte...kan hända att jag gör en del modifieringar på den...
    Ni kan sen den här
    store.sewingtoday.com/cgi-bin/voguepatterns/shop.cgi&TI=20003
    den heter V2842

    Onsdag - Vad kul att ni hittat en solist. Jag vet faktiskt inte om Anina har brudnäbbsklänningar men du kan ju ringa o höra med dem...kanske kan det vara så att de har en katalog du kan kolla i som de kan ta hem...för mig att det hade det. Annars har ju Guppi haft såna klänningar men jag vet ju inte upp till vilken ålder men jag tycker mig ha sett en del stora storlekar...

  • Åre bruden 07

    Åhhhh vilken fin klänning Tokmaja

    Passar dig perfekt....

  • onsdag i oktober

    Superklänning Tokmaja
    Hittade du mönstret i affär? Hur gick det till? Kändes det rätt meddetsamma?
    Ohhh vad roligt

  • Tokmaja

    jag stod o valde mellan två men så var där en äldre tant i sybutiken som tyckte att jag skulle välja den. Hon sa att den var vacker o inte som alla andra klänningar så jag litade på en främling...:D Hon jobbade alltså inte i butiken...o så sa hon...men du får nog sluta äta så mkt kakor, det gömmer sig en fin figur under där...hitta den...som jag skrattade o gav henne kram...:D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??