• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    ja gravera på restauangens glas e vl inte så polulärt...:D:D

  • Tokmaja

    Hello gals!!!

    *lycklig* :D:D:D:D

    Idag ääääääntligen ska jag förhoppningsvis köpa ett mönster till min klänning men det e ju OM jag hittar nåt som kan falla mig i smaken...:D
    Jag e så glad för det bjöds på en dags semester till mig idag....o då hinner jag göra sånt här...weeeeeh!

    Hoppas ni får en wonderful day idag gals and pals!

    Pöss o kjam...

  • onsdag i oktober

    Lycka till Tokmaja!

    Själv var jag och letade tärnklänningar i stan igår. Fanns EN klänning i hela Malmö som var vinröd. Måste vara utgallrat efter alla sommarbrudar
    Ska kolla på sidan du rekommenderade brud 11/11.

  • Tokmaja

    Usch vad tråkigt! Det finns ju en affär i Helsingborg som heter Anina som oxå har en massa brud/bal/tärn klänningar. De är dessutom suuuper trevliga...

  • onsdag i oktober

    Tokmaja: Egentligen menade jag ju näbbklänningar Säger alltid fel. Det är till en 8-åring och en 14-åring. Vet du om Anina har klänningar till näbbar också?

  • Åre bruden 07

    Jag slår som vanligt ett slag för ebay

    Fast då gäller det att räkna med en del leverans veckor...

    search.ebay.com/search/search.dll&sbrftog=1&from=R10&satitle=flower+girl+dress+Burgundy+&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

  • Åre bruden 07

    search.ebay.com/search/search.dll&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&satitle=bridesmaid+Burgundy&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1&fsoo=1&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??