• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Såg precis att vi var uppe i 500 inlägg! Det börjar ta sig
    Jag fyller ju på en del under nätterna

    Nu ska jag ner på stan. Ska kolla upp ansiktbehandling till bröllopet. Vill ju vara fin!

  • Tokmaja

    detta e inlägg nr 502 :D

    märks det att jag e uttråkad...oooh nä...

  • Åre bruden 07

    Vilka härliga hjärtan att ha på dukningen o jag tror det blir kanon med ballonger

  • Tokmaja

    dukning ja...vad göra med den...usch min lista på saker att göra blir ju bara längre o längre...lixom budgeten..men vad gör det om hundra år när allt kommer kring? :D

  • Åre bruden 07

    Vi ska ha en enkel dukning (om jag får bestämma) o köra med mycket levande ljus... men har inte kommit så långt med tankarna ditåt... Känns som det finns lite mer viktiga saker att bestämma först

  • Tokmaja

    Ja vi har oxå en heeel del viktiga beslut att fatta först men av nån anledning så konsentrerar jag mig på detaljer...jag menar hur e jag funtad??

  • Åre bruden 07

    Känner så väl igen det

    Har tom redan bestämt typ vad som ska vara i "akut" korgen på toaletten, ja menar HUR viktigt är det egentligen

    Men jag tror man planerar detaljerna "först" för att det är typ lättast o inte "så stort" som vissa viktiga saker... eller ja vet inte.. *svammel*

  • Tokmaja

    akutlåda på toa...låter intressant, vad ska du ha i den??

    Jag har svårt för att bestäma mig gällande placeringskort, vad göra?? Nån idé?

  • Åre bruden 07

    Jag har tänkt ha en korg av ngt slag (?) med huvudvärkstabletter,plåster,nagelfil, tamponger,bindor och ev köpa ett billigt typ 5 pack strumpbyxor o lägga i.

  • Åre bruden 07

    Placeringskort

    antingen "vanliga" tradionella typ av papper, eller skriv gästens namn på ett ljus, sen finns de ju de som graverar namn på glasen men de låter så dyrt

    eller gör ngn form av snöflinga av papper o skriv namnet där på...

    *återkommer med mer*

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??