• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    Jeny du vet väl att onsdag gifter sig MITT i veckan va?? :D
    Ja lätt att snurra till det i värmen.
    VAd skönt att ni fått handlat i Tyskland, jag har ju aldrig vart där men skulle gärna åka dit. Vi kommer ju att bli bjudna på en resa till Lalandia vid årskiftet o därifrån e det tydligen sååå nära till bordershop så det blir väl att vi åker då...
    Vad blev det för vin då jeny?

  • Jeny

    ja jag vet bara skojade! tycker det är skitfräckt att slå till på en onsdag det rä ju väldigt annorlunda!!

    Det blev faktiskt Jp chenet till slut...vi började räkna på hur mycket vi behövde och vad allt skulle kosta...och då kom vi fram till att det var nog det vinet som var mest enligt vår budget... sen är varken jag eller min sambo några vinkännare, och det blir mest den typen av vin när jag dricker så det kändes som det inte var SÅ viktigt för oss vilket vin vi tog!
    Sen blev det mousserande vin till fördrink, en massa öl, avec och sprit till baren senare under kvällen

  • Jeny

    var ska ni andra fixa hår och smink förresten? är lite tveksam till var jag ska göra det...

  • Tokmaja

    jag är oxå tveksam vart mitt hår ska göras. Eftersom min vanliga frisör är gäst på vårt bröllop så vet jag inte OM jag vill anlita henne men så vill jag ändå det...hm ni fattar va??
    Jag vet ju ingen anna frille som skulle kunna göra ett brau jubb..smink fixar jag eventuellt själv annars har jag e polare som är makeup artist som ska göra det...hon e jätte duktig om nåb kanske vill låna henna..

  • onsdag i oktober

    Jeny - jag skrattade gott åt kommentaren. Tog för givet att det var ett skämt

    Har precis pratat med solisten. Verkar skitbra. Hon sjunger allt möjligt. Har bla jobbat på operan i Göteborg och gjort musikaler.

    Enda sången vi är säkra på är ju Sara Löfgrens "För alltid". Hon nämde att det var en av hennes favoriter just för att det är sån tryck i låten och att den utmanar rösten.
    Hoppas, hoppas att det är som vi tänkt oss. Hade varit skönt att boka av ännu en sak på listan.

  • onsdag i oktober

    Låg föresten vaken fram till kl: 06 00 imorse. Hann planera bröllopet många gånger om mendans jag vände och vred på mig
    Kom på en del skitbra saker. Tyvärr kan jag inte komma ihåg dom. Inatt med förvirrat huvud som bara skrek efter sömn lät dom iallafall super
    Tycker alltid att jag blir så "nattklok". Ni vet när man ligger i sängen och försöker sova så kommer man på alla möjliga bra lösningar.

  • onsdag i oktober

    Jeny: Jag ska göra mitt hår på Larson &Lange vid Södertull.
    Sminkningen på Mojlife.

  • onsdag i oktober

    Nepp, kan inte sova inatt iheller...

    Blir så ibland när jag jobbat många nätter. Svårt att vända tillbaka dygnet.

    Skulle kanske börja göra lite nyttigheter istället för att sitta vid datorn hela natten..... nääää tror inte det, stannar här

  • Tokmaja

    Jag ligger oxå på nätterna o donar o fixar o kommer på lysande ideer men på morgonkvisten e det som om det aldrig hade hänt, förutom att man e sååå trött ha ha.

    Onsdag, Jeny, jag förstår att det inte låg nåt allvar i jenys kommentar...så då vart det avklarat :D

    Om en vecka cirka vet vi ju med säkerhet vart vi gifter oss så det e ju en fröjd. På söndag ska vi gå på gudstjänst...jepp jag har blivit galen -skämt o sido. Vi ska spana på kapellet som vi bokat o då föreslog de att vi skulle gå på gudtjänst så då gör vi det...

  • Åre bruden 07

    Nu har jag slängt iväg ett mail till ishotellet för o fråga vad det kostar att ha ett mindre bröllop där dvs max 50 pers.... e så trött på svärföräldrarna

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??