• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    ja jag undrar oxå hur min bukett ska se ut...:D men jag ger ju honom lite guidelines som det så fagert heter på engelska juh...jag funderar på om man skulle kunna baka in ett klotljus o ha lite trollhassel o mrugröna som hänger ner o kanske lite pärlor...låter inte det som en förtrollande vinterbukett??? eller e min smak som i baken...

  • Åre bruden 07

    Tokmaja

    Tycker det låter jättefint, älskar "boll" buketter som man håller i handen, har tänkt lite att mina tärnor ska ha ngt sånt i handen eller ett snöbollsljus,,, vi får se

  • Åre bruden 07

    Ja visst är det helt underbara bilder tokmaja... jag blev helt förälskad när jag så de första gången....

  • Tokmaja

    Galet vad fina bilder...hm jag hade nog inte tänkt att mina tärnor ska ha nåt men den var ju en fin idé med snöbollsljus...eller om det e snö kan vi göra en snöboll o gräva i ett värmeljus *asg* jag skämtar förståss...men de kan ju ha ett vitt ljus klotljus som ser ut som en snöboll...super bra idé, tack!

  • Åre bruden 07

    ja kan ta med ett snöljus (till nästa träff) som jag köpte för typ ngt år sen o inte använt o sen när vi började planera bröllop insåg jag att det kommer passa perfekt

  • onsdag i oktober

    Yes, jag gifter mig på hösten Jihaaa
    Vilka fina bilder Årebruden! Gillade speciellt den när de kastar upp löven i luften

    Fick mail igår av en tänkbra solist. Ska träffas i kyrkan på onsdag eller torsdag för att höra henne sjunga.

    Nu ska jag åka och bada. Hörs och ses sen!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??