• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Gabriele

    Hej alla brudar!

    Tyärr missade jag er idag. Jag kom försent från jobbet. När träffas ni nästa gång?

  • onsdag i oktober

    Tack för i kväll tjejer, trevligt
    Gabriele - vi funderar på att ta det en söndag nästa gång.

    Vad säger ni, ska vi redan preliminärboka ett datum? Kan ni den 13 eller 20 augusti eller är ni bortresta?

  • Tokmaja

    Tack för en mk trevlig kväll!! Gabrielle trist att du missade oss...men vi ska ju ses igen.
    Som det ser ut nu så kan jag båda dessa söndagar...

    Yeeeah min m2b vill gå in med mig till altaret o vi fotas innan eftersom ljuset kab vara tveksamt i feb månad...
    Jag har vart hemma knappt en halvtimma o redan har jag hunnit röra om i våra planer...tror min m2b tröttnar på mig snart...:D fast han bör ju vara van efter 5 år va?? :D

  • onsdag i oktober

    Än finns tid att ändra oss ett antal gånger till

  • Tokmaja

    Onsdag: TACK för att du fick mig till ett annat beslut om att gå in med min m2b istället för att bli överlämnad av min far!

    Kanske slutar det med att prästen går in med mig...:D

  • Jeny

    av de två onsdagarna kan jag den 13. är på bröllop den 19 med brunch dagen efter

  • onsdag i oktober

    Hej Jeny - det är trevligt att mitt nick förvirrar men den 13 och 20 är SÖNDAGAR
    Jag kan båda så vi kan väl vänta in och se vad de andra säger. Kanske passar tom ett 3:e datum bättre Hahaha ni vet vid det här laget att jag inte kan bestämma något

  • onsdag i oktober

    Tokmaja: det var så lite så
    Har ju själv ändrat mig efter tårtsmulans idé.

    Vi kom föresten aldrig fram till hur vi skulle göra vid utgång. Ska man som brudpar gömma sig och vänta på att gästerna går ut. Eller ska man gå ut som brudpar och vänta på att gästerna kommer sen, känns konstigt juuuuu

  • onsdag i oktober

    Har sovit en timme nu och vaknade klarvaken. Har ju jobbat natten innan så kroppen är inställd på allt annat än sömn.

    En lite förklaring bara til varför jag pratar med mig själv här på BT Jag lovar, jag har inte blivit galen... än...

  • Tokmaja

    Nä just det vi kom ju aldrig fram till hur man gör när man går ut...men jag tror att de går till på så sätt att brudparet går ut först o så följer gästerna med men sen tror jag att brudparet gömmer sig nånstans vart det vet jag inte så man går ju inet UT först från kyrkan...sen kikar man från sitt gömställe att alla går ut DÅ rusar man ut som lyckliga tu hustru o man o får ris o ros kastat på sig...eller konfetti eller frusna såpbubblor...eller nåt annat trevlet som man sär i malmoe...hihi
    Nä Onsdag du e inte galen...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??