• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    Ha en trevlig semester Tårtsmulan!

    Återigen jag som har nattskiftet här... men nu ska jag vara ledig en hel vecka, så då blir det bara onsdag som är här på nätterna!

    Ska bli kul att ses på måndag, ska se om jag har något mer att ta med?? kan ju iaf ta foto på min klänning!
    Och kanske visa hur våra ljuslyktor ska se ut...om någon är intresserad?!?

  • onsdag i oktober

    Vi har bestämt väldigt lite, börjar få smått panik...

    Vårt färgtema är vinrött, silver och pärlvitt. Funderar på ljusa papper med vinröda och silverdetaljer.
    Vi kommer dock inte ha några inbjudningskort. De 14 som kommer till bröllopet har fått en personlig inbjudan. Däremot ska vi göra vigselprogram och tackkort i samma stil. Borde kanske sätta igång... hmmm

  • onsdag i oktober

    Jag blev bara ledig två nätter sen var det dax igen. Har ganska mycket att göra men jag försöker kika in här lite då och då.

    Vi gifter oss den 4:e oktober...
    Mindre än 3 månader kvar
    Försöker intala mig själv att det mesta i alla fall är formulerat i knoppen även om inte allt är bokat.

  • Jeny

    men när det inte gäller fler gäster än era så är ju tex program och sånt lättare att fixa! så det är nog lugnt!

  • onsdag i oktober

    Jaaa, programmen är väl inte den jobbiga biten. Går ju ganska snabbt bara vi kommer igång. Har tre veckors semester i augusti som är tänkt att ägnas åt bröllopsplanerande.
    Har sedan 4 veckors semester att njuta av efter bröllopet

  • Jeny

    oj mycket semester! själv har jag bara 11 dagar betald semester, så det blir bara någon dag före bröllopet ledigt, och sen 2 veckor efteråt

  • onsdag i oktober

    Jeny - har du redan sovit eller har du inte gått och lagt dig?

    Själv har jag nyss kommit hem från jobb. Tufft att vara iväg i 13 timmar. Ska gå och lägga mig nu, gäsp...

    Föresten ang. semestern. Hade 27 sparade dagar sedan tidigare som kommer väl till pass nu

  • Jeny

    jag har inte sovit...gick och la mig innan men kunde inte sova så jag kollade en film...men jag går nog och lägger mig en stund. ska inte jobba ikväll så jag vill inte sova för mycket!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??