• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • brud 11/11

    Jeny

    Japp, har en massa frisyrer.. vilken är din mailadress? har klydd med adresserna på hotmailen

  • Tokmaja

    Jeny fick du inte den länken som finns här i tråden, massa frisyser oxå...

  • onsdag i oktober

    Hej tjejer. Idag blir nattjobb igen. Total kaos på jobbet så jag har blivit beordrad att jobba. Japp, man tvingar in personal som är lediga!

    Föresten, jag vill också ha frisyrerna: bengaloo@hotmail.com

  • Tokmaja

    Nämen vilken osis att du får jobba fast du e ledig...nåja du tjänar ju i alla fall en slant hoppas jag...

    Tänkte önska er en trevlig helg ifall vi inte skulle ses här inne.

    kom ihåg! Knark e bajs!! :D

    Lots of hugs!

  • brud 11/11

    jag skickar frisyrerna, vill ni ha mitt festprogram oxå?
    Har för mig att vi pratade om det o nu så jag att vi fått ett av vår kära medsyster..

  • tårtsmulan

    Tack för mailet Tokmaja! 11/11 jag vill gärna ha festprogrammet,det såg riktigt fint ut vill jag minnas

    Tokmaja,du verkar vara en hejare på det härmed vin . Ska försöka komma ihåg det när vi väl bestämt meny!!!

    Nu har vi berättat om våra planer förvåra föräldrar och näst på tur står vår tilltänkta toastmadame och toastmaster. Vi har också slutligen (hoppas jag i alla fall) bestämt designen på inbjudningskort, vigselprogram och festprogram. Bara goda nyheter från oss alltså

    I morgon åker vi på semester, det ska bli sååå skönt Ha det så trevligt på måndag tjejer!

  • onsdag i oktober

    Ha det riktigt skönt (trevligt, kul) på resan tårtsmulan.
    Det verkar gå undan för dig med!
    Vilken färg blev det till programmen?

  • tårtsmulan

    Tack, jag ska verkligen ta tillfället i akt att njuta! Inbjudningarna kommer att följa vårt färgtema och vara ljust skimrande rosa + silver och vitt.Programmen kommer ha vita papper stämplade med en lite skimrande rosa stämpel och ha ljust rosa satinband om. Svårt att beskriva märker jag,men jag kan kanske ta med dem nästa gång jag kan vara med på en träff. Har ni bestämt hur era trycksaker ska se ut Onsdag?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??