• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Jag har "bara" bokat två kyrkor och funderar på en tredje

    Jag kan träffas på tisdagen istället V 29 om ni andra också kan för Åre brudens skull. Rör jag till det då?

  • Tokmaja

    ja det gör du onsdag...för Årebruden kan ju nu vecka 29 eftersom hon trodde det var v 30 vi ska träffas...hihi...
    Jaha du har BARA bokat två kyrkor...:D
    Hur ska det gå för oss??

  • onsdag i oktober

    Så klart, såg ju nu att hon skrev fel i första inlägget. Jag är väl självskriven i klubben

  • onsdag i oktober

    Hej tjejer: Jag "hittade" en Malmöbrud till i en annan tråd. Bjöd in henne till oss. Ju fler desto bättre

  • Jeny

    11/11. Det var väl du som hade alla de fina frisyrerna om jag inte minns fel? skulle du kanske vilja maila dem till mig?

  • Tokmaja

    Onsdag! Ja du e definitivt självskriven...o vad mebar du att du bjuder in en massa folk????!!! :D:D
    Alla e välkomna...juh

  • Jeny

    Godmorgon! någon mer än jag som är morgonpigg?? eller rättare sagt, jag har inte sovit

  • Tokmaja

    jag e vaken men morgonpigg vete fasen asså...jag börjar ju 08:00 varje morgon...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??