• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    men jag får nog inte för min sambo han blir galen...men kanske kan jag smyga med det??

  • Brud nyårsafton 06!!

    Hahahaha!!

    Så har jag oxå känt, flera gånger!!! Men min tärna jobbar på att övertala mig att de faktiskt är fina!! Hon får jobba hårt!!

  • Tokmaja

    Jag ska se om jag kan ändra om lite i mina..men annars får det vara lixom...

  • Jeny

    Hej hej! nu har min klänning kommit och den var jättefin!! är helnöjd! ska bara gå ner några kg till så kommer den vara perfekt. men det är ju snörning i ryggen så det är nog lugnt.

    Själv tyckte jag det var jätteroligt att göra inbjudningskort, och nu programmen! är lite pysslig av mig...och sen fick jag väldigt mycket hjälp av min sambo. han satt och kollade på VM och gjorde inbjudningskort samtidigt!

  • brud 11/11

    tjejer:
    dagens tips! gå in på www.vistaprint.se
    där har de gratis magneter, 25 st. man betalar bara porto.. jag gjorde en kom ihåg magnet som jag ska skicka ut till mina gäster en månad innan bröllopet.. på den har jag skrivit. kom ihåg att ta semester samt att osa och sen vår datum..
    kul sak som bara kostade 50 pickastoler..

  • onsdag i oktober

    brud 11/11: Vilken bra idé. F-n vad bra med såna initiativrika brudar som ni!

    Jeny: Vad snabbt du fick klänningen. Visst är det häftigt när man får på sig klänningen. Anar vad som komm ska...

  • Jeny

    Ja det gick snabbt med klänningen!

    11/11: jag var inne på sidan, hittade inga gratis magneter? eller jag kanske missuppfattade det...

    Har suttit och målat ljuslyktor nu nån timme. ska ha det till borden. har gjort 3 bara 37 kvar -puh-

  • Tokmaja

    Jeny, du e ju alldeles tokig 37 lyktor kvar ja bverkligen puh...
    VAd kul att din klänning var sååå perfekt. Jag vil oxå ha min klänning får fasne ringa svärmor o sätta fart!!! JAvisst ja JAG HAR INGET TYG O MÖNSTER!! Svårt att sy då...*fniss* Ooops.
    Nåja jag får hitta nåt att pyssla med då!
    Hmmm kanske börja samla tändstckaskar...gött mos!

  • Tokmaja

    Jag har en fråga, jag ska göra festprogram i word eller publisher. Jag ska ha det i a4 vikt stående. Inga problem där men problemet blir ju när man ska ha fler sidor än 4 hur gör man så att man vet i vilken ordning det kommer???

  • Jeny

    Bara jag som är inne inatt!!

    Jag har nog missat det här med tändsticksaskarna...vad är det egentligen?

    Tokmaja: ja det blir mycket jobb med ljuslyktorna men jag har ju några månader på mig! förhoppningsvis blir de fina också

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??