• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Hallå hallå Jeny. Kul att fler än jag sitter här på nätterna
    Nu är det visserligen min sista natt denna omgången. Jobbar igen till helgen.

    Sitter just nu och funderar på bröllopsresa (igen ) Vi har ju så svårt att bestämma oss. Oktober är en liten svår månad vädermässigt på många ställen.

  • Åre bruden 07

    då vet jag vilken staty ni menar ja det där med bröllopresa i okt kan ja hålla med om e lite svårt rent väder FAST det beror ju helt på hur länge ni vill vara iväg o om de måste va ett varmt ställe o vad för typ av resa ni tänkt

  • onsdag i oktober

    Vi vill åka någonstans där vi bara tar det lugnt. Sol, bad, mys och avkoppling. Ett spa med morgonmassage hade inte varit dumt. Har varit inne på Aruba, Mauritius, Hawaii osv. Hmmmm, vänder och vrider på vilket som är bäst och mest prisvärt.

  • Jeny

    Ja det är vi som är de nattvakna
    Men bara en timme kvar så slutar jag! så skönt...

    Jag längtar nästan lika mycket till bröllopsresan som till bröllopet! ska bli helt underbarT!

  • Tokmaja

    Jeny o Onsdag ni e helt tokiga sitter på nätterna o svamlar...men det är väl så det är att jobba natt. Saknar att sitta uppe på nätterna...:)

    Ja fik bli kanon på måndag!

    Synd att du inte kan komma Tårtsmulan. Ja abstinens kan man få om man e borta för länge från BT...fast min vecka i Paris gick förvånansvärt bra utan internet och BT.

    VA!! E det inte helg snart!! Vill vara ledig! :D

  • Brud nyårsafton 06!!

    Måndag kl 17.30 blir super!! Vid statyn!
    Fik låter utmärkt. Det finns ju en del vid lilla torg. Bagerikafét är ju gott och bra att sitta på.

    Jag har oxå förslag på bordsplacering, tar med det, om jag kommer ihåg!! Samt inbjudningskorten. Tycker det är skitjobbigt. Det är superfint när man börjar med det, men när man gjort 40 så tycker man sådär. Är som att äta samma middag i 3 veckor, klart det blir tråkigt!!

  • Tokmaja

    Herregud!! Jag har bara gjort en prototyp på vår inbjudan o e redan trött på den!! MY GADD!! :D:D:D

  • Tokmaja

    Jag har ju köpt material för 1000 kr men jag vill ändra helt!!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??