• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • brud 11/11

    jag har lite funderingar över placeringskort oxå men tror att jag bestämt mig, men påminn mig så kan jag berätta vad jag har funderat på..

  • brud 11/11

    onsdag o tokmaja, de stövlarna var coola, snacka om att ingen annan har såna.. men verkar det inte varmt? för utomhus, visst men det e ju unte så lätt att gå i dem om det e snö o regnar det blir de ju förstörda..hmmm..

  • Åre bruden 07

    Vilken staty? o ska vi ha picnic eller ska vi fika?

  • Tokmaja

    Årebruden - det fnns bara en staty på stortorget, om jag ej minns fel är det nån häst o nån på hästen men du kan alltså inte missa den. :)

    Jag har hittat några tips på placeringskort samt dukningar om nån är intresserad.

    Picnic eller fika?? Om vi ska ha picnic vart ska vi sitta då? Kanske lika bra att ta ett fik med tanke på at de flesta kommer direkt från jobb...fast mihg kvittar det ju..

  • Åre bruden 07

    ja har lite svårt att ta med picnic då jag kör(åker direkt med tåget från jobbet... men det går säkert att lösa det med...

    e det där typ vid etage?

  • Tokmaja

    ja det är vid etage, jag har oxå svårt att ta med picnic då jag kör direkt från jobb...men visst det går att lösa

  • Jeny

    17.30 vid statyn på stortorget passar mig jättebra! och denna gången behöver jag inte rusa, för jag är ledig

  • tårtsmulan

    Hej alla!

    Jag kan tyvärr inte komma på Måndag
    Jobbade min sista dag innan semestern idag och åker på semester på Söndag.Insåg just att jag kommer drabbas av svår BT-abstinens under tiden vi är borta
    Hoppas att ni andra får en trevlig kväll!

  • onsdag i oktober

    Du är för rolig tokmaja . Visst är där en häst inblandad i statyn (Karl X Gustav ridande på en häst).
    Den är snett över Etagé. Går inte att missa Åre bruden 07.

    Café passar mig bäst eftersom jag jobbar nätter både före och efter träffen, hinner liksom inte shoppa

  • Jeny

    Ja, café är rätt smidigt! vi kan ju se vad vi är sugna på då!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??