• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Jeny: det gåå verkligen undan. Blir faktiskt lite avundsjuk. Tänk om jag också kunde komma till skott

  • onsdag i oktober

    Är det denna Jeny?
    www.brollopstorget.se/Annonser/

    Är ju skitsnygg
    Skickar säljaren den till dig?
    Hur gör man vid ett sådant köp? Har du prövat samma modell i affär så att du vet att modellen passa dig?

  • onsdag i oktober

    Gick ju inte att länka men det måste ha varit den klänningen.

  • Jeny

    Onsdag: ja det är den klänningen!! jag föll för den direkt den är helt underbar! nä jag har inte provat den men vi har kommit överens om att om jag inte gillar den så får jag skicka tillbaka den. visserligen får jag stå för portot dubbelt upp då, men jag tror jag kommer gilla den och eftersom där är snörning i ryggen är det inte så noga med passformen!

    Ja det börjar hända lite nu...men där är mycket kvar! vill bli klar med de viktigaste grejerna nu så man kan ta det lite lugnt sen

  • onsdag i oktober

    Klänningen är verkligen snygg. Verkar vara smickrande för figuren också.
    Kul att det händer saker.
    Är du också på jobb?

  • Jeny

    Ja jag är också på jobb! Har knappt två timmar kvar sen får man hem och sova!!!
    Ja jag tror att livet på den klänningen är rätt bra på att hålla in!

    hade ost och vinkväll med 3 av mina bästa kompisar i lördags...och efter ett antal glas vin ville man bara berätta om bröllopet! längtar så till inbjudningarna kommer ut...

  • Jeny

    jag kunde inte öppna länken!? får försöka igen imorgon kanske bara något tillföälligt fel

  • onsdag i oktober

    Adresserna är identiska men jag får upp den sista länken. Konstigt!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??