• Pellesbrud

    Sundsvallsträff !!!

    Startar Ny tråd då den gammla är stängd !!

  • Svar på tråden Sundsvallsträff !!!
  • fruSolli

    jag kan nog också =)
    tinalls är trevligt tycker jag, men jag röstar hälst på hemma hos någon, så kan man sitta ner i lugn och ro och snacka :)

  • Pellesbrud

    kan vi inte ta det måndag el tisdag till veckan jag vill så gärna komma jag också

    Mon- chichi kan du nån av dem dagarna??

  • Deej

    Det har kört ihop sig för min del... jag kommer inte kunna träffas i veckan, har insett att det är en hel del som ska göras nu. Dels med huset men oxå med förberedelser inför bröllopet...

    Hoppas ni får superduperskoj!
    Kramis!

  • bröllops häxan

    Jag bor ju inte i S-vall men jag ska jobba fre-lörd där. Jag kan komma en dag tidigare om vi kan träffas på torsdag men jag känner inte för att var borta längre änn så, eller att åka fram och till baka.

    Men bestäm ni så får vi vell se om jag kan komma. *L*

  • fruSolli

    vad tråkigt deej! men ju de skulle vara kul att träffas, helst den här veckan för mig :)

  • Pilularia

    Kommer in lite sent men vill bara säga att jag kan inte träffa er då vi måste fixa inför LÖRDAG!!!!

    Jodå visst, då är det vår dag!!!!

  • Pellesbrud

    Pilularia: Grattis grattis hoppas din dag igår var underbar!!!

  • Pilularia

    Tack... Den var jättebra, inte perfekt men jag ser det som en bra start på vårt äktenskap!!! Vi löste alla kriser bra, tycker jag nog och nu n är vi suttit och kollat på bilder så kommer känslorna mer och mer...

    Har lagt in några bilder på familjeliv men bara för "vänner" så vill ni kolla så kanja glägga till er i listen...

    Det finns iaf en "försmak" på

    www.familjeliv.se/hem/pilularia/presentation.php

  • Deej

    Nu har vi äntligen hittat kläder till gubben! Ska hoppas att jag kommer i mina egna nu bara, annars blir det mer shopping...

    Är lite pirrig för din skull frökenEmelie! Hur går det?

    Hur går det för er andra? Mon-chichi vi var o hälsade på hästapollen och såg vagnen i helgen! Hur fint som helst kommer det bli! Ska nog satsa på att bara ha hjärtat med blommor och inge annan växtlighet... och nygifta- skylten :)

    Kram på er alla!

  • bröllops häxan

    Deej: Ja visst är det en fin vagn :)OCh häst *L*

    Vi kör nog på samma dekorationer. Min pollen ställer ju till det med allt för många växter.

    Hur ska ni åka?
    Och sen en liten fräck fråga, vad betalar ni?

Svar på tråden Sundsvallsträff !!!