• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • junibrud2006

    Visst kommer det bli bra med alla flaggor?! Och är det fullt i både Lundby och Skerike kan ni väl alltid ta friluftskapellet på Lövudden? Är ju väldigt mysigt - bara det inte regnar!

  • Gabbies

    åhh finns det ett sånt där?? hur ser det ut? vi ska ju bege oss ut till lövudden sen när Christian påbörjat sin semester också men jag tänkte om du vet nån sida med bilder eller så?

  • junibrud2006

    Nej, tyvärr. Men det är väldigt mysigt. Det ligger på den lilla udden som går ut på Lövudden bakom den gula kiosken och vandrarhemmet. Du går alltså upp lite i skogen och så har du vatten på tre sidor, mer eller mindre runt hela kapellet. Plus att du ser vatten var du än sitter - eller står.

  • junibrud2006

    Gabbies - Din klänning på köp och sälj???!!!! Ny smak? Nya idéer? Vad händer?!

  • Gabbies

    det lät väldigt mysigt, men vad gör man om det regnar?

  • junibrud2006

    Ja, regn är ju problemet... Vet faktiskt inte. Det enda är nog paraply och ett stort leende åt det hela...

  • Gabbies

    många har ju en back up plan, men man kan ju inte ha en kyrka bokad utifall att liksom

  • junibrud2006

    Nej precis... Men titta kan ni alltid göra. Hur står det till på klänningsfronten då? Eller är det hemligt? Är ju jättenyfiken!

  • Gabbies

    såg du min annons eller? :)
    Jag kan ju inte ha den klänning så jag måste köpa en ny.. alltså jag får på mig den men den går inte att snöra igen.. så har jag hittat en annan dessutom så jag fastnat stenhårt för!
    groups.msn.com/GabriellaoChristian/klder.msnw&PhotoID=45
    fast i Ivory

  • junibrud2006

    WOW vilken klänning! Det kommer bli ursnyggt! Vilken läcker kjoldel. Bra val!!!

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!