• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • Gabbies

    tack gumman! de e jag försöker att förklara att maten tillkommer osv.. men han menar på att maten hade vi ju betalat på lövudden också vilket han iofs har rätt i.. så det blir ju lokalhyran som tillkommer.. men det är mkt pengar men det verkar bara vara jag som förstår det eftersom det är jag som betalat allt.. han märker inte av det kostar..

  • junibrud2006

    Inte kul... Kan inte han då börja leta prisvärda bufféer som ni kan ha i en annan lokal?! Han kan ju inte vara upprörd om han inte vill engagera sig mer!

  • Gabbies

    prisvärd buffé har vi iaf att vi ska byta lokal så det äringet problem, isf tar vi från ica Ettan.. men hitta en bra lokal kan han ju få roa sig med, man vill ju inte vara vart som helst.. jag sa det till honom också men då sa han bara ja men du har ju semester och jag jobbar..

  • junibrud2006
    Fy sjuttsingen! Slå honom med något hårt - och billigt! Men du ska se att det ordnar sig. Han måste helt enkelt inse att han får lägga lite krut han med. Ett bröllop fixar sig knappast genom ett trollslag...
  • Gabbies

    mmm jag hoppas att han fattar det.. vi måste ju bestämma oss snart för känns som att allt blir uppbokat nu inför nästa sommar..

  • junibrud2006

    Jo, ska ni få till det nästa sommar så är det hög tid att boka. Antingen hitta ny kyrka en annan dag, eller ny festlokal till den dag ni har...

  • Gabbies

    men vi kan ju ha samma kyrka även om vi byter dag.. om de har tid så klart..

  • Gabbies

    nu är det bestämt.. jag blir ingen 070707 brud.. :( jag blir en 070714 brud istället.. :)

  • junibrud2006

    Gabbies - Grattis! På kronprinsessans 30-årsdag och allt. Tänk så många som kommer flagga för er! Blir det Skerike fortfarande eller?

  • Gabbies

    haha ja det blir ju super! Klart att alla flaggor är för oss då!
    Ja om Skerike har någon tid då så tar vi den annars Lundby och annars vet jag inte.. :)

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!