• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • junibrud2006

    Nämen Gabbies - fy så trist! Förstår i och för sig att det kan vara bökigt på Lövudden just den helgen, men Skerike bygdegård då? I och för sig inte vid vattnet, men då har ni inte problemet med transport mellan kyrka och festlokal. Usch så typiskt!

  • Gabbies

    nej men det var just att dom tar 2100 kr i hyra och så tillkommer mat.. vi försöker ju hålla nere alla kostnader.. jag vet det e kinkigt men dock ändå..

  • junibrud2006

    Ja men det förstår jag! Pengarna försvinner ändå, I know... Trodde inte bygdegårdarna var så dyra. Suck. Kommer jag på en ultimat lösning så, men vet inte vad det skulle kunna vara riktigt...

  • Gabbies

    du e så sötis.. men men de e väl egentligen bara att byta datum.. är väl inte hela världen egentligen isf tar 14/7-07 istället men det känns inte lika kul.

  • junibrud2006

    Superduper! Du har svar nu igen! Hoppas allt löser sig och att ni hittar ett bra alternativdatum.

  • riikka

    Hejsan till er alla.. jag sitter pa hotellet i thailand.. har det super mysigt har med min man :) Tankte bara snabbt halsa er alla och saga hej. Varan brollopsdag gick super bra.. allting (nastan iaf) gick exact som planerat.. gick och la oss klockan 6 pa morgonen och hade det super mysigt hela dagen. Jag kommer att beratta ALLT nar jag kommer tillbaka fran thailand som blir den 25. juli. pa mandag alltsa .. hoppas ni har det bra ...
    vi hores..

    varma halsningar : Riikka SKALMAN :D

  • Gabbies

    jag och killen har haft det första bråket om bröllopet.. jättekul... NOT! känns bara som att jag inte orkar längre.. hittils är det jag som planerat allt, gjort allt, köpt allt.. Betalat allt med mina pengar (vi har inte gemensam ekonomi).. han har med andra ord inte gjort ett skit! Så skulle vi bestämma idag om vi ska byta datum eller inte, men han ansåg det helt omöjligt.. och jag försökte förklara att det kostar från 2000 kr om vi ska byta lokal.. men vi kan spara säger han då.. ja visst för det har vi ju gjort hittils.. allt bara kom ur mig för jag e så trött på skiten..
    sorry men jag va tvungen att skriva av mig..

  • junibrud2006

    Gabbies - Fy så trist! Visst är datumet speciellt, och ni har era tryckta magneter som är klara, men annars ligger ni inte ute med något "låst" på datumet? Det handlar ju om betydligt mer än 2000 kronor. Tänk på att maten kostar, även om man inte är så många, plus då lokalhyran. Den dealen ni hade på Lövudden har jag aldrig sett någon annanstans. Usch. Styrkekramar och hoppas det löser sig!

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!