• junibrud2006

    BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår åttonde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår åttonde tråd!

    Gamla och nya brudar - välkomna!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.html

  • Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!
  • junibrud2006

    Vi ska absolut ha träff här i augusti. Ska bara se till så mannen tar hem sitt schema så jag vet hur kan jobbar. Är 150 kronor ok för sizofloren?

  • allmost wife

    Hej på er...Vilken underbar dag det var...den näst bästa dagen i mitt liv...(den bästa var när jag fick mina två pojkar...)...Allt klaffade å alla hade det super trevligt, maten var kanon, likaså tårtan. Prästen var med hela kvällen å så fick jag en vals med honom! Hoppas du oxå Riikka hade det bra... Lycka till ni andra...Kram på er...

  • junibrud2006

    Ho ho! Någon kvar eller är alla iväg på semester?!

    Billa - Hur går det med valpen??!

  • Billa

    Jag får semester nästa vecka!!

    Vi ska hämta honom kl 14.00 imorgon!!! Ska bli sååå kul!! Och spännande!!

  • junibrud2006

    Billa - Så spännande! Hoppas du kan komma på nästa träff så får du berätta allt!!!

  • junibrud2006

    Idag har jag hämtat album, förstoring, tackkort etc från Porträttstudion och jag säger bara - WOW! Det blev verkligen bättre än jag kunde hoppas!

  • Billa

    junibrud2006;Va kul!! Nåt att lägga på minnet då!!

    Nu är Whincent hemma hos oss! Första natten gick jättebra!! Han är såå söt! Och busig! Full fart hela tiden!

  • Gabbies

    Lillpysch lycka till idag!!! Jag hoppas att ni får en underbar dag! NJUT!

  • Gabbies

    har typ insett att i denna j*vla stad kan man inte ha bröllop när det e power meet så vi måste nog byta datum.. fast jag inte vill.. men idag ringde finska föreningen och avbokade våra bokning... för dom har en stående bokning mot komunen varje år när det e power meet.. o när jag bokade visste dom inte att det var power meet då.. visst det finns andra lokaler men dom kostar ju från typ 2000 kr o upp för att hyra, utan mat.. det var ju så bra med denna lokal för då va det ingen lokalhyra.. och maten kostade bara från 120 kr/person..

Svar på tråden BT-träff Västerås - tråd nummer nio!!