• helenekl

    Norrköpingstråden.........igen!

    Vet inte var vår tråd tagit vägen så jag tänkte om vi kan fortsätta här istället!
    Välkomna både nya o "gamla" isf!

  • Svar på tråden Norrköpingstråden.........igen!
  • caprea

    usch! de låter verkligen inte bra, hört något? vi får verkligen hoppas att det inte är ngt allvarligt, ber för honom.

    oj vad mycket det är att ordna med inför bröllopet! jag har varken tid lr ork men jag ViLL ju verkligen...

  • helenekl

    Yran brud: har du hört nåt ännu??? hoppas det gått bra för din m2b o att han snart piggar på sig!

  • Yran brud

    Hej tjejer. Har kunnat andas ut nu. Han har blivit utskriven från sjukhuset. Inga frakturer men en kraftig hjärnskakning, men han hinner bli bra innan bröllopet som tur var. Han hade vett nog att borra med hjälm på som det blev skrot av. Hade han inte haft den på sig hade det slutat riktigt illa. Så om ni ser nån som borrar för bergvärme eller vattenhål säg till dem att ha hjälm på sig.
    Talade med min pappa i dag angående middagen. Han ska betala den och det känns lite jobbigt att han nästan hoppas att folk ska tacka nej för att det inte ska bli för dyrt för honom... Men för våran skull känns det bra att alla verkar kunna komma utom en familj och de visste jag i princip redan innan att de inte kunde...
    Hm dax att börja planera bordsplaceringen och göra programmen till middagen.

  • Uller

    Jag blev också kidnappad i Lördags. Hade apsolut ingen aning då jag och min sambo skulle åka upp till mina föräldrar.

    Kl 8 på morgonen kommer dårarna inn och tar mig.
    Vi åt frukostbuffe på stan och sedan fick jag på mig en läkarrock med stringtrosor på insidan. Dessa skulle jag gå omkring och sälja, skulle även sälja pussar på kinden och visa musen (datormus kring midjan). Sedn fick jag massa småpinsammma uppdrag hela dagen. Leka tågkonduktör i Folkparken med barnen. Klippa kalsonlappar dansa vals med ett antal killar osv.
    Sedan grillade vi kycklingspett i folkparken och drog oss in till stan där jag fick ansiktsbehandling och Vi fick en salsa kurs.
    Kvällen slutande med middag och dans på palace.

    Allt som allt var det en jättekul dag och lite pinsam. Men man får väl bjuda lite på sig själv det är ju bara en gång i livet som man gifter sig.

  • helenekl

    Glad midsommar i efterskott! vi kom nyss hem efter en natt på campingen i Mårängen. hade jättekul! hoppas ni med hade det ;D

  • solrosblad

    Här blev det katastrof med vårt midsommarfirande
    Vi skulle fira med mina päron, som inte var intresserade av att ha oss boende i deras hus. De bor i Värmland så det är en bit att åka. Vi är sju st i familjen och de hade hyrt en 4 bädds stuga åt oss, utan vatten och toa, det fanns 200 meter längre bort!!! Så jag blev osams och vi sov hoss min yngsta syrra och sen åkte vi hem.
    Fy fasen, min morsa är så jäkla knepig, och har alltid varit, så efter bröllopet säger jag upp kontakten helt med dem. Jag blir bara ledsen varje gång jag träffar dem, typ varannat år...

Svar på tråden Norrköpingstråden.........igen!