• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Eruraina

    var på ikea i helgen som var, så känner inte för och åka dit då.. är stämpelbutiekn öppen då?

  • Gumsigos

    har ingen aning faktiskt. Du kan ju alltid ringa och beställa eller maila. Du kan säkert få pappersprover

  • Gumsigos

    Ringde stämpelfabriken precis, de hade bara öppet må-lö

  • Gumsigos

    Det vet jag inte, men de har ju webbshop. De har mer där än i butiken, men det är ju klart att det är roligare att klämma o känna på grejorna direkt.

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Attans!
    Det har kört ihop sig lite för mig i helgen!
    Kan tyvärr inte följa med er ner till IKEA!

    Men jag hänger gärna på om ni skall ner till Panduro/Stämpelfabriken vi ett annat tillfälle!

  • caja

    Hejsan tjejer!!
    Hoppas det är bra med er alla!. själv börjar jag bli något som när normal människa igen efter en väldigt intensiv semester, och två veckors jobbande i halvkoma med semesterabstinens.. men snart är det ju helg igen!!

    Gumsigos
    Såg att bröllopet är på gång nu i alla fall.. verkligen jätteskoj för er!!!! Ni har något underbart att se fram emot! :D

    Eruraina
    Jag kan bara hålla med Paulinas i rekomendationen av Stämpelfabriken. Helt suveräna! Jag hade köpt ett embossingpulver i Lund (sista burken så klart) och naturligtvis räckte det inte till allt. Letade febrilt i panik efter mer, men hittade ingenstans. Beställde tom från leverantören (Magnolia) via internet. Och fast det var samma namn och nummer var det jag fick hem helt fel. Hörde talas om stämpelfabriken och tog mig dit med de sista små resterna jag hade. Och karln där lyckade blanda ihop exakt den mixen jag var ute efter!! (Jag kunde inte köpa det helt färdigt sen utan fick köpa de två burkar han använde och mixa mer hemma sen, men det var inga problem) Så kan verkligen rekommendera ett besök dit.

    Ha det topp flickor, nu är det sovdags för lilla mig.

  • Gumsigos

    Min-Ah det är helt ok vi kan ju ta det en annan gång :)

  • Gumsigos

    Hej caja! Jätte kul att höra från dig igen! Javisst blir det bröllop jag längtar men har halvpanik för att få i hop det :D

    En del o röja, speciellt på logen, :D va ute i grisahuset o röjde i går kväll. Julia ska ha hawaii disco. Klas har fixat disckula, blev helfestligt :)

    Sen har jag lite problem med serveringspersonal, de ja hade har förmodligen fått förhinder, o vet inte när jag får besked....

    Men annars har man ju redan gjort all planering :D klänningen har redan kommit och Klas har redan kostym, så det är nästan bara barnen som ska ha kläder. Festprogrammet är på g, håller på med musiken nu. Fick ni me känslan av att man skulle glömma nåt??

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...