• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • rbkzandra

    Möllers bokhandel har massor av olika sorters papper. Har köpt en hel massa där

  • Eruraina

    rbkzandra :

    Tack för tipset... Ligger det vid gågatan? :)

  • Marie (Inte min tur än)

    Gumsigos

    Tack för inbjudan. Jättefina inbjudningskort. Duktiga ni varit! Men toastmaster vem kommer det att vara ifall man vill hålla tal? Vad önskar ni er i bröllopspresent?

    Några saker jag saknade på extra pappret.
    Annars såg det bra ut.

  • Gumsigos

    Visst ja, man kan inte komma ihåg allt alla gånger :) men toastmaster blir goda vänner till oss, men det vet de inte än hihi. Så du kan anmäla dig där. Du får namn o nummer sen. Sen önskar vi oss mest presentkort på ticket, sparar där så vi kan komma ut på nåt roligt sen. De har ju massa olika resebolag. Sen samlar vi faktiskt på en servis, har inte så mkt av den men ändå. Heter Vieux Luxembourg,från Villeroy & Boch, finns både på Duka och Cervera.

  • Gumsigos

    Glömde o säga, jag tycker det känns dumt o säga va man önskar sig, det är viktigare att gästerna kommer än att vi får en massa. Även om vi älskar presenter :D

  • Paulinas

    Min-ah,

    Gud vad tråkigt med Freddie! :( Hoppas verkligen att han kryar på sig.

    Gumsigos,

    Tusen tack för underbar inbjudan. Verkligen jättefin, den ska ni vara nöjda med!

    Vad roligt att det blir bröllop i år i allafall!

  • Paulinas

    Eruraina

    Jag tycker inte att det direkt finns någon bra pappershandel i Kristianstad. Möllers har lite, men inte särskilt mycket (sen kan man ju ha tur att hitta det man behöver där ändå, men utbudet är ganska begränsat).

    Jag rekommenderar en tur till Malmö. Stämpelfabriken har jättemycket och så finns ju panduro (även om jag tycker att folk ger den affären mer beröm än vad den förtjänar). Vi köpte alla våra papper på stämpelfabriken, jättebra att ha med att göra. Tackkorten ringde vi och beställde så skickade han hem dem, superservice.

  • Paulinas

    Ikväll har jag förresten varit på möhippeplanering. Ska bli superskoj :)

  • Eruraina

    Paulinas:

    En tur till malmö vore inte fel, blir inte så ofta man åker ner där längre.. blev mer när man bodde i hemma :)

    Ungefär var i malmö ligger det?

    Får ragga upp någon som vill följa med... :)

  • Gumsigos

    Eruraina, tja typ i utkanten av centrum. Ja hänger gärna på om du vill, ska ha papper till festprogrammen o vigselprogrammet.

    Har börjat pula med det o borde väl göra vigselprogrammet också, men det är så svårt o komma på musik o så, vet väl annars på ett ungefär hur ja vill ha akten o så.

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...