• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Gumsigos

    Min-Ah va gör du uppe så här dags hihi :D

    Vi håller på med inbjudningarna. Ska skicka dem i morron tänkte vi. Men får leta adresser till några innan vi får iväg de allra sista :)

  • Marie (Inte min tur än)

    Paulinas

    Vi är vad jag brukar säga "särbo", fast vi träffas så ofta vi kan så lgh är mest en plats för mig att vila upp i.

    Ang min födelsedag så har jag ändrat mig. Det får räcka med korv o bröd sen blir det tårta med olika kakor till. Ska förövrigt baka idag.

    Då gäller det att leta kläder till ditt bröllop nu Gumsigos. Måste hitta nått i sandtemat juh hihihi

  • Gumsigos

    Du e go Marie :D annars får du väl ta av bondtemat som det blir på logen haha

    Äntligen har åtminstone de flesta inbjudningarna kommit iväg. Har några adresser kvar att leta upp :)

  • Eruraina

    Gumsigos :

    måste vara skönt att ha inbjudningarna utskickade... :) Längtar efter att få skicka våra med så jag kan berätt vilt och brett om datumet.. *s*

    hoppas ni hittar adresserna ni behöver.

  • dahlis

    ja, så börjar det närmar sig..

    Vaknade i morse av fönsterputsare utanför huset... svensexa på gång!!! Jag hade ingen aning, både jag och sambon hade nog förväntat oss att den skulle äga rum samtidigt som min möhippas (som troligen är den 2 sep, jag har i alla fall fått skickat till mig en enkel biljett till stockholm..) men så blev det inte.

    jag som hade hoppats få tillbringa helgen på tu man hand eftesom mannen varit i USA hela veckan.. Men tji fick jag.

  • dahlis

    skulle vara kul att hinna träffas den 9:e men eftersom det är veckan innan den stora dagen vågar jag inte lova något. Men det skulle nog vara bara att komma ifrån lite.. Jag håller datumet öppet

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Ja, jag är en riktig "nattsuddare", ibland, hihi!
    Inte alls bra!

    Får ju försöka skärpa mig nu, när jag börjat jobba och måste upp i ottan om morgnarna!

    Hoppas ni fick iväg era inbjudningar!

  • Min-Ah

    dahlis!

    Ja, nu närmar det sig ju för er!
    Pirrigt, kan jag tänka mig! Men härligt!
    Förstår att ni har mycket att stå i, såhär nära inpå!

    Lycka till med era förberedelser inför den stora dagen!

    Jag kan tyvärr ej komma på BT-träff den 9/9.
    Jag har en konsert med en av mina orkestrar både lördagen och söndagen...
    Ö. Göinge kommun har ju sin "Bo-mässa" då och vi skall uppträda och spela tillsammans med cellisten, Johanna Sjunnesson.

  • Gumsigos

    Nu har ryttarinnan äntligen kommit hem o landat, gissa om ja har träningsvärk både här o där, men mest i rygg o rumpa. Igår blev det 8timmar i sadeln. :o Trodde jag skulle döö :D o i morse kände man sig stel som en gammal tant haha :D

    Jobbarkompisarna lär väl skratta åt en i morron :)

    Dahlis hoppas att du kan komma den 9e, hade varit så roligt :)

  • Eruraina

    Finns det någon bra affär i K-stad som säljer papper?

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...