• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Gumsigos

    Allting kommer att ske här hemma på gården, vigseln kommer att bli på Logen och festen på Grisahuset :)

    Längtar såå!!

    Temat kommer att vara strand ändå o lite bondigt :D

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Skönt att ni betämt er när och hur bröllopet skall gå av stapeln!

    Men då är det ju SNART!!

  • Gumsigos

    Min-Ah ja eller hur, lite panik känner man väl, men faktiskt, det mesta är ju redan fixat. Bara lokalerna som ska komma iordning :)

    Det mesta är ju klart sen innan, maten nästan klar, mina kläder o hans nästan klara. Små detaljer bara. Barnens kläder ska beställas men det kan vänta lite. Pular lite med festprogrammet men inte heller det är ju nån panik. Utan det stora är att få i ordning det sista i Grisahuset och Logen. Logen e väl värst eftersom den ska städas. Massa grejor o virke... :S men det är ju 10 veckor kvar så det ska vi väl hinna haha

  • Min-Ah

    Då får vi ju pyssla lite med smyckena, snart, hihi!

    Jag lägger ju mitt schema nästnästa vecka (vecka 34). Efter det så vet jag ju mer hur mina veckor ser ut!

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Du har några svar i din halsbandstråd!
    Och så har jag mailt dig!

  • FruSofia

    Vill bara tala om att jag bytt signatur - var trött på den gamla och eftersom jag heter Sofia i andranamn så blir den nya FruSofia!

    FD AMY1!!

  • Marie (Inte min tur än)

    Oj Gumsigos detta var en överraskning av dess like.... Jag hoppas vi kan lösa den dagen på något sätt... mamma o pappa flyttar den dagen o Ingmars mamma fyller också år den dagen precis som min mamma också gör. Många födelsedagar på en gång. Hehe

    Kul att ni bestämmt er iallafall ;)

  • Marie (Inte min tur än)

    FruSofia

    Då umgicks jag o Sara rätt så tajt. Men idag träffas vi inte alls.

  • Min-Ah

    FruSofia!

    Hihi! Ja, jag håller med dig!! Sofia är ju ett mycket vackert namn, hehe!! Jag heter ju det i fösta namn, hihi!!

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...