• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Gumsigos

    Man får gratulera Min-Ah hur känns det o få fira sin första bröllopsdag?

    tänkte jag skulle höra med Gittes om någon har tid o hjälpa mig med klänningen. Det är bara småjusteringar i livet, o kanske sänka midjan i kjolen, den sitter strax under byste :D undrar hur de tänkte där hahaha vet du om de ska ha semester stängt?

  • Smurfan86

    wieeeee 12 dagar kvar idag

    Och kl 15 ska jag in o prova klänningen Ska bli spännande o se den nu efter omsyningen

    Va har ni för er+

  • Amy1

    5 dagar kvar idag
    Idag har jag varit på ansiktsbehandling och nu ska vi ta en tur och se om vi får tag på kantorn så vi kan spika musiken i kyrkan! Hinner vi, kör vi in och betalar tårtan också. Så har vi klarat av dagens uppgifter

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Tackar, tackar!
    Jo, det känns finfint med första bröllopsdagen! Tiden har gått fort, känns det som!
    (Fast man ligger ju i lä när man tänker på att ens föräldrar har varit gifta i över 39 år och svärföräldrarna ännu längre )
    Hoppas att vi hinner få mååååånga år tillsammans!

    Vad jag vet skall Gittes inte ha semesterstängt. Det brukar de inte ha. De varvar personalens semestrar i stället.

    Du får ta en tur ut hit och höra med dem på Gittes om ändringarna...

  • Min-Ah

    Smurfan86 & Amy1!

    Oj, oj! Nu närmar et sig för er båda två!
    Bara 5 dagar för dig, Amy och 15 för dig, Smurfan!

    Fick du tag i kantorn och betalt tårtan, Amy?
    Skönt för varje lite grej man kan "pricka av" på "listan"!

    Smurfan!
    Hoppas din klänning blev bra!

  • Min-Ah

    Idag har vi firat min svärmor, som fyller 65 år idag.
    Har varit full rulle ända sedan vid lunchtid.
    Kommit hem nu för en liten stund sedan.
    Skall bli skönt att gå och lägga sig snart!

  • Min-Ah

    Paulinas!

    Önskar er en riktigt skön och trevlig bröllopsresa!
    Var rädda om er!
    Glöm inte att ta fina bilder !

    Kram, kram!

  • Amy1

    Min Ah
    Först idag har vi träffat kantorn och allt bra förutom att han inte hade noterna till vår utgångsmusik Så nu blev det panik men vi löste det så att kyrkomusik.nu ska faxa noterna till mig i morgon så hoppas jag kantorn får till det så han vill spela det, för vi vill verkligen ha just den musiken. Tårtan är också betald, så nu återstår bara Solhaga i morgon för att betala blommorna I morgon blir det f.ö en jäktig dag med spraytanning, övning i kyrkan och kombinerat 60 års och 20 årskalas på kvällen. På torsdag ska jag på fotvård och manikyr, kläderna ska hämtas på MB´s och sen ska vi börja ställa i ordning i festlokalen. Fredagen går åt till dukning och annat smått och sen är det LÖRDAGEN den 29 JULI - dagen jag längtat efter sedan augusti

  • Desperate2bewife

    Amy1:
    Måste kännas fantastiskt att dagen snart är här! Hoppas ni får en underbar dag!

    Nu har vi bokat Villandsgården. Känns helt ok, även om det inte är Tomarp direkt, som vi ville först. Men man får inse att pengar ändå spelar in. Tyvärr..Kommer nog att bli bra där ändå, vi får pynta med en massa blommor o blad o ballonger.

  • Amy1

    Desperate..
    Villandsgården kommer bli super!

    Någon som vet vart man kan få tag i heluim att fylla ballonger med???

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...