• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Desperate2bewife

    Amy1:
    Kom på att jag har några frågor till dig om du vill svara på dem fastän du är mitt i bröllopsbestyren?
    *Vad kostar det och hur länge får ni ha lokalerna?
    *Är det de som hyr ut som dukar o sånt eller får man göra det själv? På deras hemsida på bilder av dukningar står det nämligen nåt i stil med "vill ni vara med så säg till" o då tolkar jag det som att de pyntar, men det vill jag ju göra själv.

  • Amy1

    Smurfan
    Det jag skrev Men det är ett ca pris som jag vet någon hade fått betala och inget jag kan garantera gäller rakt av. Det bästa är att kolla upp det själv.

  • Amy1

    Desperate..
    Vi hämtar nyckeln på torsdagkvällen och det ska vara grovstädat kl 12 på söndagen då nycklen återlämnas. Har för mig det kostar ca 2500 kr.
    Vi ska hyra vita linnédukar av dem och pyntar gör vi själva!
    Har inte sett deras hemsida, har du adressen??

  • Tjopppsan

    Oj vad ni har hunnit skriva mycket! :D

    har inte haft tid! jag har ju äntligen fått min klänning. Den är fiiin o passade hyffsat ska bara sys in lite, så jag hoppas nån på gittes har tid :D

    Marie! vad jag har saknat dig :D har inte sett dig på länge ju sugen på en fika? Vad gör ni i helgen?? Det händer massor med huset nu, o ska hända ännu mer nu när jag har semester, har bara två men ändå ;) Vi planerar för fullt. Kul nu när vi har semester båda två o kan prata lite mer :D

  • Amy1

    desperate..
    Tack!

    Paulinas!
    vet inte om du läser här längre, men jag blev lite orolig när jag läste att Marie skrivit något som antydde att ni inte var nöjda med er fotograf - vi har ju samma om jag inte är helt fel ute! Så läser du här får du gärna skriva om det var något ni inte var nöjda med!

  • caja

    Hej tjejer!!

    Ja ni.. da var man gift da.. helt underbart!!! Sitter for tillfallet i det fantastiskt vackra Dominikanska Republiken. Harlig brollopsresa!!! Ville bara onska er en trevlig sommar sa ses vi nar jag ar tillbaka i mitten av aug. Och ni.. ni har verkligen nagot att se fram emot vad det galler brollopet!!! Kram pa er!

  • Tjopppsan

    Hej Caja! Va härligt att höra av dig, ser framemot att höra hela din historia :)

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...