• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Gumsigos

    Hej tjejer! Kul att äntligen se er igen! Mysigt att få snacka lite även om det kom några stänk :D

  • Eruraina

    Trevlig fika vi hade i dag!! vi får ha en snart igen!! =)

  • Eruraina

    Gissa vad sambon min hade fixat när jag kom hem från Bt-träffen. Jo då hade han fickat bilen vi skall åka i efter vigslen... *ler* Alexs barndomskompis morbror hade en fin. allt han ville ha var en whiskyflaska... Men vi skall ge honom det och fästa några hundra lappar runt halsen och slå in den i blomster affären här....

  • Min-Ah

    Gumsigos, Eruraina & Mermaid!

    Kul att ses idag! Jätteroligt med våra små träffar!
    Ja, vi får ha en träff snart igen!

  • Min-Ah

    Eruraina!

    Ååh, vad kul att din sambo fisxat er bil till vigseln!
    Ännu ett steg närmre!

    Låter som en fin idé med whiskey-flaskan och pengarna!

  • Min-Ah

    Mermaid!
    Lycka till med pysslandet!

    Skall försöka "komma igång" lite igen med mitt pysslande!
    Är ju ledig nu, så jag får väl passa på medan det finns tid!

  • Eruraina

    Min-Ah:

    Ja, jag var glad att han äntligen fick tag på honom, vi har förskt ringa honom hela veckan..

    Ja, hán ville egentligen inte ha något annat än en whiskyflaska, men då sa alex du får ju ha mer än det.. Det behövs inte säger han då.. men vi vill ge mer än en whiskyflaska.

    Har jag fått nys om något så vill jag ha det fixat så fort som möjligt, så har man det gjort...och nu har jag ju strumpbandet med...=)

  • Desperate2bewife

    Förlåt!!!Jag lyckades faktiskt missa bussen in igår och så blev det inget av det denna gången heller. Hoppas ni hade trevligt o att det blir fler chanser. Ha en strålande söndag i solen!

  • Gumsigos

    Desperate2bewife

    Det är helt ok, vi hade trevligt men det e klart vi saknade många :)Klart det blir fler träffa, eller hur tjejer!? Längtar till nästa. Det e så härligt med fika o bara massa snack, fortsätter gärna efter bröllopen :)

  • Min-Ah

    Desperate2bewife!

    Oj, det var ju lite osis att du missade bussen!
    Men vi fixar ju fler träffar och då får vi ju hoppas att du kan komma då!

    Vi saknade ju tyvärr många, precis som Gumsigos säger!

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...