• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Min-Ah

    jmc!

    Jag och min man spelar (fiol) på bröllop!
    Jag sjunger också.

    Vi är även med i "Låtlaget", ett gäng folkmusiker här i Kristianstadstrakten.
    Vi spelar också på bröllop!

    Vi hade ingen kantor alls på vårt bröllop, utan våra vänner i Låtlaget stod för all musiken.
    Både i kyrkan (de spelade även på psalmerna) och på festen.

    Prästen vi hade känner vi genom min arbetskamrat. Hans mamma är präst, så vi bad henne.

  • jmc

    Min_Ah
    Har du någon mailadress som jag kan nå dig på och fråga några saker?

  • Eruraina

    Min-Ah :

    Ja det gör vi. Ta gärna med ett kort, i fall du kommer ihåg..=)

  • caja

    Hej tjejer!!

    Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen!! Själv har man det rätt fullt upp för tillfället, men det är väl så det ska vara. En vecka kvar nu.. längtar!!

    Jag vet tyvärr inte om jag hinner komma imorgon, det vore jätteskoj att ses och lugna bröllopsnerverna lite (eller trissa upp dem ännu mer kanske) men som det ser ut nu så är schemat rätt späckat.. men, har jag möjlighet så dyker jag självklart upp.. annars får ni ha en helt underbar sommar!!!

  • Min-Ah

    caja!

    Ja, jag förstår ju att du/ni har fullt upp nu inför den stora dagen!

    Hoppas allt går bra, annars!

    Nu hoppas vi att ni får perfekt bröllopsväder! Inte för varmt och inte för kallt och inget regn! Lagom är bäst!

    Lycka till med allting!
    Kraaam!

  • Amy1

    Vad ska ni ha för in- och utgångsmusik? Vi funderar på Mendelssohn som utgångsmusik, men alla verkar ha den som ingångsmusik?? Jag vet att man själv får bestämma, men ändå.. *beslutsångest*

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...