• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • caja

    Ja, Paulinas är ju helt klart först ut nu.. sen är det en bra fråga. Vi gifter oss den 15/7.
    Vore kul med en liten lista över dem här, även de som redan har sagt ja, och de som väntar ett tag med det. Har inte riktigt koll över alla här. :)

  • Eruraina

    caja :

    Bra förslag! satt oxå och funderade på det!

  • Paulinas

    Hej Tjejer!

    Idag känns det verkligen att det närmar sig! Så härligt att det man planerat för äntligen är här :)

    Idag ska jag ordna med festprogrammet (innehållet), handla det sista och se över allt. Hämta kläderna (min klänning har det ju varit lite strul med, men nu äntligen är den nog perfekt!) och hämta nycklen till festlokalen. Ikväll blir det lite hårinpackning och sånt. Sen imorgon är det festlokalen och duka och pynta som gäller. Ska bli jättekul! Hoppas att allt blir så fint som man tänkt sig. :)

    Nä, nu ska jag stressa vidare lite, eller iallafall komma igång med att slutföra festprogrammen!

    Kram

  • Eruraina

    Har försökt söka på gulasidorna efter vägbeskrivning till gryts kyrka...men den verkar inte finnas med..=(

  • dahlis

    Eruraina

    Jag kommer också med till kyrkan och kör bil från hässleholm vill du och petra hänga på är det ok. Jag ska möte upp med gumsigos i kristianstad för jag vet inte vad det är men vi ni kan vi ju köra direkt.

    kollar här i kväll igen, annars maila på hanna.dahlberg@gmail.com

  • dahlis

    någon annan som vill åka med hör av er!!

    annars ses vi lördag

  • Eruraina

    dahlis :

    tack för erbjudanet...men måste köra själv, har lite brott hem...skall iväg på kvällen sen...har kollat på kartan..hittar dit väldit lätt här från vinslöv..=)

    tror inte Petra kan följa med...

  • P+T

    Hej! var ett tag sedan jag skrev något här. Men jag brukar vara här och läsa vad som händer, nyfiken som man är.

    Hade väldigt gärna fäljt med till kyrkan på lördag men jag kan inte, tyvärr. Hoppas på att få se många fina bilder sen =)

    Lycka till på den stora dagen imorgon Lisa! Äntligen är den här eller hur! =) Måste kännas spännande.

    Ha det så bra alla! Kram Petra

  • Amy1

    Vill också önska lycka till i morgon Paulinas!! Hoppas man kan få se lite bilder sen!
    Kram på dig!!

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...