• pov

    Vänner Lund tråd 3

    Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Izunia

    No problem!

    Jag ska göra min uppsättning pa Skult mittemot filmstaden. Där ingick provuppsättning! :)

  • midsommarbrutta

    Izunia: vad får du betala då? Kostar det olika mycket beroende på vilken uppsättning man gör?

  • Jupiter2

    Pov: När du kommer tillbaka hit: Vad fin du var! Ni var allihop mycket vackra och jag tackar för att jag fick komma och se den fina ceremonin. Hoppas kvällen avlöper bra!

  • Jupiter2

    Oj, vad jag skriver. Jo, Izunia, kan du lägga in länken (om du hade en) till bilderna på smink som du hade.

    Pov: Älskade din sminkning!! Hoppas att någon tar närbild på dig så att det verkligen syns.

  • bebop

    hej tjejer! Ni har verkligen legat i. Det tog mig typ en halvbtimme att läsa igenom tråden... Hahaha

    Gud, vilken vecka! Hoppas att ni fick mitt meddelande om att jag inte kom på fikan. Mitt internet har varit nerkopplat hela veckan och min bil är paj osv osv.

    Åhh, jag vill verkligen höra allt om bröllopet pov! Vilket fint väder det var!

    Själv var jag fadder på mina systersöners dop i lördags och fick testa att gå ner för gången under ingångspsalmen. Kändes lite pre-bröllop!

  • Izunia

    bebop jag sag inte ditt mail att du inte kunde komma...:( men men vi far ta en fika snart sa att POV kan berätta om sin dag och Jespers kanske ocksa hinner bli gift!

    By the way..jag har lite bilder pa POV! :)

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3